  • Data: 2009-01-05 12:33:11
    Temat: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie zrozumiałeś.
    > A było napisane dokładnie - oni na LCD obraz mają równie nędzny jak Ty
    > na CRT.
    > Z tą różnicą, że jeśli go sobie poprawią, to będą mieli lepszy - Ty
    > nie.

    No tak, niby masz racje ale nie do konca - trzeba pamietac, ze LCD
    przewaznie sa jednak troche wieksze, wiec o ile przy TV 29' stosunkowo
    kiepska jakosc sygnału nie przeszkadza, o tyle ten sam sygnał na 40'
    wyglada fatalnie.
    (oczywiscie nie porównuje do HD)

    > Możliwość zawsze jest.
    > Ale to podwójne koszty, więc zapomnij że ktokolwiek to będzie robił
    > dla Ciebie.
    > Wątpię, żebyś był skłony im za to zapłacić.

    cały czas sadziłem, ze takie dublowanie (co innego do analogów, co innego
    do cyfrowek) jest uprawiane cały czas. Jakos ie mogłem w to uwierzyc, ze
    takie gówienko wrzucaja równiez na platformy cyfrowe.

    > Ten tv nie ma żadnego zoomowania, wszystko wyświetla tak jak dostaje.

    mozesz jej to pokazac na przykładzie filmu z DVD - tam zoomowanie jest na
    pewno.

    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire