    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Date: Mon, 5 Jan 2009 09:55:38 +0100
    <gjrb6k$59j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <gjrdqf$2kn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>

    wiadomości news:

    > no i to mi sie podoba.
    > Wniosek ze ci co maja duze LCD podlaczone do analoga maja lepiej, bo
    > dokładniej widza jaki maja nedzny obraz, niz ci, ktorzy na mniejszych TV
    > tej nedznosci nie widza - bezcenne...

    Nie zrozumiałeś.
    A było napisane dokładnie - oni na LCD obraz mają równie nędzny jak Ty na
    CRT.
    Z tą różnicą, że jeśli go sobie poprawią, to będą mieli lepszy - Ty nie.

    > znaczy nie ma mozliwosci takiego nadawania przez dana telewizje, zeby
    > puscic cos innego do DVB-T a cos innego do analoga?

    Możliwość zawsze jest.
    Ale to podwójne koszty, więc zapomnij że ktokolwiek to będzie robił dla
    Ciebie.
    Wątpię, żebyś był skłony im za to zapłacić.

    Taniej by Ci wyszło kupno nowego TV.

    > albo ty nie zrozumiales zamyslu mojego pytania, albo ja twojej odpowiedzi.
    > Załozenie: telewizja ma mozliwosc sterowania wysyłanym sygnalem: do eteru
    > wrzuca dla analogowców sygnał z obcietymi bokami (tak, zeby zapełnic TV
    > 4:3), do mediow cyfrowych normalne 16:9 - rozumiem ze popelniam jakis
    > podstawowy blad polegajacy np na tym ze to i to to jest ten sam sygnał
    > tylko inaczej rozumiany przez rozne urzadzenia?

    Popełniasz podstawowy błąd nie rozumiejąc, że z Warszawy do Śremu sygnał
    musi dotrzeć.
    I do innych stacji nadawczych również.
    A to kosztuje, podwójnie jeśli miałyby być dwie paczki dla każdego kanału.

    No chyba że obcinka miałaby być w tej stacji nadawczej - nie wiem czy to
    jest możliwe.

    > stosujac twoja nomenklature - to co nam trujesz dupe, ze ci sie tyłka nie
    > chce ruszyc... ;-P

    Bo nie ma różnicy jak jest odbierany sygnał - format zawsze jest taki sam.

    > chodzi mi o letterboxa albo "uczciwe" 16:9 na TV 4:3 vs zoomowane 16:9 do
    > 4:3 na TV 4:3.

    Ten tv nie ma żadnego zoomowania, wszystko wyświetla tak jak dostaje.