  • 31. Data: 2010-02-11 10:23:06
    Temat: Re: telewizor lcd jako monitor
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
    > Chyba że akurat trafi na kablówkę, która - jak Aster albo UPC - ma
    > politykę "dajemy cały własny tuner, albo cmoknijcie nas w trąbkę".

    Tuner można wziąć, ale żądać, aby sparowali kartę z telewizorem. Nie wiem jak
    upc, czy aster dają tunery, ale niektóre kablówki dają taki szmelc, że czasami
    nawet nie chce się włączyć, ciągle się zawiesza, albo występuje pixeloza.

  • 32. Data: 2010-02-11 10:41:16
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >Tuner można wziąć, ale żądać, aby sparowali kartę z telewizorem.

    Nie dają kart. Po prostu.
    Możesz sobie żądać.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 33. Data: 2010-02-11 12:18:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"

    Muszą dawać, bo kanały są kodowane.

  • 34. Data: 2010-02-11 12:23:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >Muszą dawać, bo kanały są kodowane.

    Każdy kanał jest kodowany :-P
    A poważnie - dają tuner, z którego wychodzi "antena", albo
    (w najdroższej wersji) HDMI. Innej możliwości odbioru nie ma.
    W szczególności nie przewidują rozdawania kart CI.
    BTDTGTT - chciałem sobie kupić kartę do komputera. I dowiedziałem się,
    że mogę, oczywiście, kupić sobie kartę, ale mogę sobie ją zwinąć w
    rulonik i przetestować znaczenie słowa "czopek".

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 35. Data: 2010-02-11 12:57:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > (w najdroższej wersji) HDMI. Innej możliwości odbioru nie ma.
    > W szczególności nie przewidują rozdawania kart CI.

    Jak to wychodzi antena? Przez przewód antenowy nie masz cyfrowego sygnału na tv.
    Musisz podłączyć przez scart, lub hdmi.
    Na pewno kart nie rozdają? Nie muszą być CI. Tu masz przykładową kartę z vectry:
    http://www.youtube.com/watch?v=URyZvUF7En8 - 0:38

  • 36. Data: 2010-02-11 14:00:05
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >Jak to wychodzi antena? Przez przewód antenowy nie masz cyfrowego sygnału na tv.
    >Musisz podłączyć przez scart, lub hdmi.

    Tfu, możliwe, ze SCART, albo inna forma analogowego sygnału. Nie
    pamiętam już. W każdym razie, cyfrowy sygnał wychodzi tylko w przypadku
    najdroższego dekodera po HDMI.

    >Na pewno kart nie rozdają?

    Na pewno.

    >Nie muszą być CI. Tu masz przykładową kartę z vectry:
    >http://www.youtube.com/watch?v=URyZvUF7En8 - 0:38

    Z tego co czytałem po jakichś dziwnych forach, co najwyżej można
    z urządzenia wydłubać kartę, ale to jest Nagravision, więc jest parowana
    z urządzeniem. (w przypadku UPC; co jest dokładnie w Aster - nie wiem).

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 37. Data: 2010-02-11 19:59:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > z urządzenia wydłubać kartę, ale to jest Nagravision, więc jest parowana
    > z urządzeniem. (w przypadku UPC; co jest dokładnie w Aster - nie wiem).

    Parowanie kart <-> dekoder można chyba z każdym systemem.
    Osobiście spotkałem się z conaxem w dvb-c.

  • 38. Data: 2010-02-12 07:50:47
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >Parowanie kart <-> dekoder można chyba z każdym systemem.
    >Osobiście spotkałem się z conaxem w dvb-c.

    W każdym razie, karta jest sparowana z dekoderem i nie użyjesz jej poza
    nim. Nie dostaniesz także możliwości dekodowania w inny sposób.
    Bo nie.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 39. Data: 2010-02-12 10:02:58
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czyli, jak masz w domu 2 - 3 telewizory, to musisz wykupić tez 2 - 3
    abonamenty, bo inaczej nie da się się oglądać

  • 40. Data: 2010-02-12 10:06:30
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Gupik"
    >czyli, jak masz w domu 2 - 3 telewizory, to musisz wykupić tez 2 - 3
    >abonamenty, bo inaczej nie da się się oglądać

    Owszem. Jak dzwoniłem do Aster swojego czasu, to paniusia mi
    powiedziała, że za jedyne 200zł mogą mi założyć trójnik na wyjściu
    z dekodera i mogę wtedy oglądać na dwu telewizorach równocześnie.
    :-D

    --
    | K...@e...eu.org |