  • Data: 2010-10-27 17:27:46
    Temat: Re: telewizor i wyjscie audio
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zlotowinfo pisze:
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/23/comp/62032
    > chciałem podłączyć słuchawki, ojciec ogląda po nocach TV, mama nie może
    > spać, podłączam słuchawki i dalej głośniki a słuchawki nic
    >
    > z przodu mam video+L+R, słuchawki podłączyłem l+r
    > z tyłu są dwa euro
    >
    > miałem taki tv że po wpięciu wtyczek
    > natychmiast dźwięk w głośnikach wyłączało

    sądze ze wiem o co Ci chodzi, jak nie to przepraszam
    pojechałem na giełdę kupiłem głośniki ze wzmacniaczem (stare bez
    zasilacza) za 5zł i słuchawki bezprzewodowe za 35zł. Sygnał audio z TV
    "wyjąłęm" z euro, pusciłem go na wzmaciniacz z głośników i podałem na
    wejście bazy słuchawek bezprzewodowych. głośność słuchawek jest
    ustawiana na słuchawkach, głośność TV na pilocie TV. Proste funkcjonalne.

    ToMasz