  • 21. Data: 2009-10-18 10:51:41
    Temat: Re: telewizor LCD LG 37" - tuner DVB-T - jak dodać ręcznie multipleks
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:mlqld5p8fp2sui2qeiotvaah9e0i29b4rv@4ax.com...

    > Nacisk to możesz położyć, ale na klamkę. Operator kablowy ma prawo
    > nadwać wp ełnym paśmie z pominięciem kanałów zajętych przez nadajniki
    > naziemne na danym terytorium. W Warszawie nie nadają na na 48 kanale i
    > nic im więcej nakazać nie możesz.

    jezeli w danym miejscu jest emisja DVB-T w danym kanale to kablówki i tak
    same zejdą z tego kanału bo będą miały zakłócenia bo ich instalacje nie są
    aż tak szczelne żeby zakłócenia z powietrza się nie dostawały do środka. A
    skoro nie będą tego kanału wykorzystywać to powinni ten kanał retransmitować
    w swojej sieci dla ludzi którzy już mają telewizory z DVB-T, nie potrzeba tu
    żadnej przemiany po prostu prosty wzmiacniacz w.cz. jak przy analogu. Ale
    muszą do tego dojrzeć i pewnie za niedługo będzie to normą, dziś jest to
    jeszcze dla nich chyba futurologia.

  • 22. Data: 2009-10-18 11:22:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Nacisk to możesz położyć, ale na klamkę. Operator kablowy ma prawo
    > nadwać wp ełnym paśmie z pominięciem kanałów zajętych przez nadajniki

    W swoim zacietrzewieniu nie odróżniasz wywierania nacisku, od tego do czego
    mają prawo czy nie.
    To jest w ich interesie, żeby zamiast zajmować sobie miejsce na 7 kanałów,
    puścić tylko 1.

  • 23. Data: 2009-10-18 14:46:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Oct 2009 13:22:45 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >To jest w ich interesie, żeby zamiast zajmować sobie miejsce na 7 kanałów,
    >puścić tylko 1.

    Toć to robią. W ofercie cyfrowej.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 24. Data: 2009-10-18 15:57:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ngamd5h4h3oufulhl1scna1nban22cf4a4@4ax.com...

    > Toć to robią. W ofercie cyfrowej.

    Analogową wyłączają w tym momencie?

  • 25. Data: 2009-10-19 06:29:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    jerzu pisze:

    > Jakie pasmo?

    kablówka działa od 6 - 22 kanału (z podziałem na kanały kablowe)
    a tv nadaje 1-12 i 21-69.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 26. Data: 2009-10-19 06:30:21
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    jerzu pisze:

> [...]
    > nadwać wp ełnym paśmie z pominięciem kanałów zajętych przez nadajniki
    > naziemne na danym terytorium. W Warszawie nie nadają na na 48 kanale i

    jaka kablówka nadaje w paśmie V tj. 21-69?

  • 27. Data: 2009-10-19 09:04:14
    Od: Toworek <T...@0...com>

    pawell32 pisze:

    > jaka kablówka nadaje w paśmie V tj. 21-69?

    ASTER, UPC ? Innych nie testowałem u siebie.
    http://www.aster.pl/files/wwa/pliki/oferta/lista_pro
    gramow_tv_0.pdf

    nadają od 21 do 37 kanału w paśmie V

  • 28. Data: 2009-10-19 09:42:23
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Toworek pisze:

    > ASTER, UPC ? Innych nie testowałem u siebie.
    > http://www.aster.pl/files/wwa/pliki/oferta/lista_pro
    gramow_tv_0.pdf

    > nadają od 21 do 37 kanału w paśmie V

    fakt, to tu mogą być problemy

  • 29. Data: 2009-10-19 17:37:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Oct 2009 11:04:14 +0200, Toworek <T...@0...com> wrote:

    >ASTER, UPC ? Innych nie testowałem u siebie.
    >http://www.aster.pl/files/wwa/pliki/oferta/lista_pr
    ogramow_tv_0.pdf

    >nadają od 21 do 37 kanału w paśmie V

    Obecnie w UPC do 47 kanału. Przed wprowadzeniem oferty cyfrowej
    nadawali analog jeszcze wyżej, ZTCP do 59.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 30. Data: 2009-10-19 17:40:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://jerzu.waw.pl/trash/grupy/upc_wawa.pdf