  • 11. Data: 2009-10-16 11:19:54
    Temat: Re: telewizor LCD LG 37" - tuner DVB-T - jak dodać ręcznie multipleks
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > A jakie tu przystosowanie jest potrzebne?

    widziałeś jak wyglada stacja czołowa w kablówce i jak przemiennik?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2009-10-16 11:30:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > widziałeś jak wyglada stacja czołowa w kablówce i jak przemiennik?

    Jak bym wiedział to bym nie pytał, jak wiesz to chyba możesz odpowiedzieć?
    Co stoi na przeszkodzie, aby wpuścić do kabla bez obróbki cały kanał na
    którym nadawny jest multiplex dvb-t?

  • 13. Data: 2009-10-16 11:32:30
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Jak bym wiedział to bym nie pytał, jak wiesz to chyba możesz odpowiedzieć?
    > Co stoi na przeszkodzie, aby wpuścić do kabla bez obróbki cały kanał na
    > którym nadawny jest multiplex dvb-t?

    Zakłócenia?

  • 14. Data: 2009-10-16 11:36:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zakłócenia?

    Skąd pochodzące?
    I dlaczego miałyby być na tym jednym kanale, a na innych nie?

  • 15. Data: 2009-10-16 11:49:43
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jak bym wiedział to bym nie pytał, jak wiesz to chyba możesz odpowiedzieć?
    > Co stoi na przeszkodzie, aby wpuścić do kabla bez obróbki cały kanał na
    > którym nadawny jest multiplex dvb-t?

    jak masz tv analogowy to możesz do niego podłączyć tak po prostu
    sygnał cyfrowy?
    u mnie kablówka to wielka plątanina kabli, kilkanaście tunerów,
    sygnały spięte spliterami, i do tego łatane kable.
    nie ma możliwości by dotarło coś bez zakłóceń.
    by wpuścić programy z cyfrowej naziemnej trzeba użyć przemiennika
    częstotliwości, a to juz nie takie proste mając starą infrastrukturę.

  • 16. Data: 2009-10-16 12:40:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > u mnie kablówka to wielka plątanina kabli, kilkanaście tunerów,
    > sygnały spięte spliterami, i do tego łatane kable.

    To jakieś dziadostwo a nie kablówka.
    Tak to sobie można w domu robić, profesjonalnie wykonana sieć chyba powinna
    być wyższej jakości.
    Miałem na myśli właśnie taką, nie brałem pod uwagę że w 21 wieku jeszcze
    takie badziewie jak opisujesz działa.

    > nie ma możliwości by dotarło coś bez zakłóceń.
    > by wpuścić programy z cyfrowej naziemnej trzeba użyć przemiennika
    > częstotliwości,

    Po co?
    Nie można po prostu wpuścić w sieć tego jednego dodatkowego kanału?

  • 17. Data: 2009-10-16 13:10:52
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > powinna być wyższej jakości.
    > Miałem na myśli właśnie taką, nie brałem pod uwagę że w 21 wieku jeszcze

    a widzisz, jednak istnieją takie

    > Po co?
    > Nie można po prostu wpuścić w sieć tego jednego dodatkowego kanału?

    to nie takie proste, poza tym kablówka ma wyznaczone pasmo.

  • 18. Data: 2009-10-16 16:32:46
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Cavallino wrote:

    > Co stoi na przeszkodzie, aby wpuścić do kabla bez obróbki cały kanał na
    > którym nadawny jest multiplex dvb-t?

    Promieniowanie pasożytnicze, dizałające w obie strony, czyli przy silnym
    poziomie sygnału radiowego zakłoca sygnał w kablu, a przy bardzo słabym
    zakłoca odbiór w odbiornikach odbierających z powietrza.
    Przypominam, że przed uruchomieniem RTCN w Raszynie UKE, Emitel i
    warszawskie kablówki robiły testy, czy nie trzeba przypadkiem czegoś
    pozmieniać w układzie kanałów.

    M.

  • 19. Data: 2009-10-18 10:14:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Oct 2009 15:10:52 +0200, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >to nie takie proste, poza tym kablówka ma wyznaczone pasmo.

    Jakie pasmo?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 20. Data: 2009-10-18 10:16:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Oct 2009 12:32:00 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >No to nacisk na kablówkę, żeby się wynieśli z pasma dla dvb-t, a najlepiej
    >je retransmitowali.

    Nacisk to możesz położyć, ale na klamkę. Operator kablowy ma prawo
    nadwać wp ełnym paśmie z pominięciem kanałów zajętych przez nadajniki
    naziemne na danym terytorium. W Warszawie nie nadają na na 48 kanale i
    nic im więcej nakazać nie możesz.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu