  • 31. Data: 2009-10-19 17:47:50
    Temat: Re: telewizor LCD LG 37" - tuner DVB-T - jak dodać ręcznie multipleks
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    jerzu wrote:

    > http://jerzu.waw.pl/trash/grupy/upc_wawa.pdf

    Wiesz, że ta ostatnia wydrukowana linijka nie jest zgodna z prawem? :-)

    M.

  • 32. Data: 2009-10-19 18:47:06
    Od: Wmak <w...@g...pl>

    > nadwać wp ełnym paśmie z pominięciem kanałów zajętych przez nadajniki
    > naziemne na danym terytorium. W Warszawie nie nadają na na 48 kanale i
    > nic im więcej nakazać nie możesz.

    Bez zakłóceń to było przed przeniesieniem nadajnilów do Łaz i krótko
    po przeprowadzce.
    UPC i Aster omijały kanały nadajników naziemnych.
    Niestety, po uruchomieniu lokalnych "doświetlających" nadajników na
    PKiN obie te kablówki nie skorygowały układu kanałów i teraz są
    zakłócenia na kilku kanałach w obu sieciach.
    Nie chce mi się sprawdzać wszystkich ale np w UPC na Eurosporcie
    biegały jakieś śmieci.
    Po zastąpieniu kabla śrubokrętem bardzo pięknie widać TV Puls.
    U znajomych wymieniałem kable antenowe na lepiej ekranowane, by
    zmniejszyć zakłócenia.
    Próba przedstawienia problemu Infolinii UPC nieudana - po 30 minutach
    rozmów z kilkoma zupełnie niekompetentnymi osobami dałem spokój.
    Gadali np, że przecież "oni mają światłowody", nie wiedzieli, że
    używają kanałów przeznaczonych dla telewizji naziemnej, nie mieli
    pojęcia, że okablowanie budynkowe nie jest szczelne i na ich sygnał
    mogą włazić programy z powietrza.
    Z żadnym fachowcem nie potrafili połączyć

  • 33. Data: 2009-10-20 05:52:16
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    jerzu pisze:

    > http://jerzu.waw.pl/trash/grupy/upc_wawa.pdf