  • 1. Data: 2010-06-14 08:35:12
    Temat: telewizja TP (satelitarnie) ale poza siecia TP
    Od: p...@...pl

    Czesc,

    szwagier przy okazji Neostrady "dostal" telewizje TP (tuner po ADSL),
    ale ew. moglby wymienic na satelitarny, ale i tak nie za bardzo chce
    go uzywac, wiec moglby to mi uzyczyc.

    Czy daloby sie jakos "zakrecic" komunikacje tunera z siecia (skad
    przysylaja klucze) aby taki tuner mogl dzialac (satelitarnie) ale poza
    siecia z TP?

  • 2. Data: 2010-06-14 08:43:14
    Temat: Re: telewizja TP (satelitarnie) ale poza siecia TP
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <p...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > go uzywac, wiec moglby to mi uzyczyc.
    >
    > Czy daloby sie jakos "zakrecic" komunikacje tunera z siecia (skad

    Przez internet, z tego konkretnego liveboxa.

    >aby taki tuner mogl dzialac (satelitarnie) ale poza
    > siecia z TP?

    Moze dzialac, ale w celu pobrania kluczy musisz miec lacze sieciowe do tego
    konkretnego liveboxa.
    Jak obaj macie neta, to pewnie daloby sie cos wymyslic.

  • 3. Data: 2010-06-14 08:57:11
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 14 Jun 2010 10:43:14 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >konkretnego liveboxa.
    >Jak obaj macie neta, to pewnie daloby sie cos wymyslic.

    mamy net. Myslalem, aby zestawic tunel vpn i stac sie elementem jego
    sieci wewnetrznej....wiec wtedy tuner poprzez vpn'a wyszedlby do
    centrum rozrywki TP wlasnie z jego liveboxa.

    A ktos moze zmonitorowal komunikacje tuner z siecia (livebox i dalej)?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-06-14 09:28:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > centrum rozrywki TP wlasnie z jego liveboxa.
    >
    > A ktos moze zmonitorowal komunikacje tuner z siecia (livebox i dalej)?

    pomyśl tylko czy gra jest warta świeczki

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-06-14 09:33:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > pomyśl tylko czy gra jest warta świeczki

    Dokładnie.
    Ja do tej kiepskiej tv zakupiłem Liveplugi za 100 zł.
    Ale potem okazało się że nikt tego nie oglądał, bo w darmowym pakiecie było
    mniej niż w dvb-t, a płatne były droższe niż u konkurencji.
    Do tego dopłaciłem utratą zniżki na net.
    W końcu wywaliłem to w cholerę, nie widzę sensu korzystania przy takich
    komplikacjach.

  • 6. Data: 2010-06-14 10:01:53
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 14 Jun 2010 11:33:30 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ja do tej kiepskiej tv zakupiłem Liveplugi za 100 zł.

    a te livplugi to sa potrzebne 2 czy w Liveboxie jest juz wbudowany
    interface od strony zasilania?

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-06-14 10:11:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > a te livplugi to sa potrzebne 2 czy w Liveboxie jest juz wbudowany
    > interface od strony zasilania?

    livepluga potrzebuje do zrobienia sieci po lini
    energetycznej

  • 8. Data: 2010-06-14 10:18:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a te livplugi to sa potrzebne 2

    Oczywiście że 2 - cena też za 2.

  • 9. Data: 2010-06-14 10:28:32
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 14 Jun 2010 12:18:51 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    >Oczywiście że 2 - cena też za 2.

    a gdzie to mozna kupic (na fakture)? Tak do zadan specjalnych
    (testow).

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-06-14 10:39:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a gdzie to mozna kupic (na fakture)? Tak do zadan specjalnych
    > (testow).

    Mogę Ci odsprzedać, niestety bez faktury, ale za to taniej.
    Kupić można było w tpsa, w promocji.
    Normalna cena to chyba ze 250 zł.