  • 1. Data: 2010-06-13 20:40:17
    Temat: Czy mozna miec Canal + HD oraz TVN HD uzywajac jednego tunera ?
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    Witam

    Od niedawna mam Cyfrze+ ale jako dotychczasowy uzytkownik UPC zona nie
    chce mi odpuscic TVN HD.
    Czy istnieje jakis sposob by pozenic Cyfre + z TVN HD ?
    Z tego co sie zdazylem zorientowac karty telewizji na karte HD nie mozna
    uzywac z innym niz dostarczanym urzadzeniem (?) Prawda to ?
    Bo tak sobie kombinowalem zakupic cos takiego
    http://allegro.pl/item1068235320_tuner_globo_opticum
    _hd_ts_9600_kurier_i_hdmi_1175.html

    i cieszyc sie dwoma kartami.

    A moze istnieje jakis inny sposob by ogladac Canal+, NG, Planete i TVN HD ?

  • 2. Data: 2010-06-13 21:03:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Od niedawna mam Cyfrze+ ale jako dotychczasowy uzytkownik UPC zona nie
    > chce mi odpuscic TVN HD.
    > Czy istnieje jakis sposob by pozenic Cyfre + z TVN HD ?

    Nie.

  • 3. Data: 2010-06-13 21:27:12
    Od: zenek <z...@o...pl>

    PaPi pisze:
> [...]
    >
    > i cieszyc sie dwoma kartami.
    >
    > A moze istnieje jakis inny sposob by ogladac Canal+, NG, Planete i TVN HD ?

    Ja mam karte TVN na karte od dawna w dreamboxie i buja razem y karta syfry.

  • 4. Data: 2010-06-14 06:08:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zenek pisze:

    > Ja mam karte TVN na karte od dawna w dreamboxie i buja razem y karta syfry.

    tnk czy tnk hd?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-06-14 07:16:31
    Od: PaPi <...@...3>

    > Ja mam karte TVN na karte od dawna w dreamboxie i buja razem y karta syfry.

    Ale masz tam TVN HD ?