  • 1. Data: 2010-06-12 16:09:53
    Temat: TVP HD, TVP Sport i Historia w UPC
    Od: Mark <...@o...pl>

    Alez mialem dzisiaj zdziwko rano... "rozmowy" UPC z TVP to juz epopeja
    byla:) a tu prosze, cyk, i wlaczyli.

    --
    Mark

  • 2. Data: 2010-06-13 11:16:28
    Temat: Re: TVP HD, TVP Sport i Historia w UPC
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Mark pisze:
    > Alez mialem dzisiaj zdziwko rano... "rozmowy" UPC z TVP to juz epopeja
    > byla:) a tu prosze, cyk, i wlaczyli.

    Faktycznie. To niech jeszcze poprawią oprogramowanie dekoderów HD, żeby
    dobrze obsługiwały programy 4:3 po HDNI.

    Ponawiam pytanie - czy naprawdę nikt tutaj nie ma dekodera HD z UPC
    podłączonego po HDMI?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 3. Data: 2010-06-13 18:00:26
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Ponawiam pytanie - czy naprawdę nikt tutaj nie ma dekodera HD z UPC
    > podłączonego po HDMI?

    Ja mam. Poczciwego Philipsa.

  • 4. Data: 2010-06-13 19:06:12
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    PaPi pisze:

    > Ja mam. Poczciwego Philipsa.

    I jak się zachowuje przy programach SD o różnych formatach?
    Ja mam nawet dwa dekodery UPC i przy obu telewizor - jeśli jest
    podłączony po HDMI - trzeba ręcznie przelączać.

  • 5. Data: 2010-06-13 20:36:21
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > I jak się zachowuje przy programach SD o różnych formatach?
    > Ja mam nawet dwa dekodery UPC i przy obu telewizor - jeśli jest
    > podłączony po HDMI - trzeba ręcznie przelączać.

    A jaki to telewizor ?
    U mnie Panasonic 46G10 przelacza sie pomiedzy formatami. Oczywiscie TVP2
    leci 4/3 w jakosci wolajacej o pomste do nieba. Podobnie TVP Info.

  • 6. Data: 2010-06-14 08:33:45
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim

    > I jak się zachowuje przy programach SD o różnych formatach?
    > Ja mam nawet dwa dekodery UPC i przy obu telewizor - jeśli jest
    > podłączony po HDMI - trzeba ręcznie przelączać.

    Ja mam ustawioną rozdzielczość HDMI na "Auto" - to chyba jedyny sposób na
    autoformowanie obrazu. Ustawienie "na sztywno" 720p albo 1080i rozciąga 4:3
    na cały ekran i to faktycznie niefajna sprawa zwłaszcza, że mój TV dla
    sygnału HD obsługuje tylko 16:9, Zoom i Smart, a 4:3 nie potrafi ustawić :/

  • 7. Data: 2010-06-14 15:14:25
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    PaPi pisze:

    > A jaki to telewizor ?
    > U mnie Panasonic 46G10 przelacza sie pomiedzy formatami.

    Żebym sprecyzował: telewizor jest podłączony do dekodera przez HDMI, po
    czym jak leci np. TVP INFO w SD, to telewizor pokazuje obraz w proporcji
    4:3 z czarnymi pasami po bokach, a tvn24 ma proporcje 16:9 i wypełnia
    cały ekran o brzegu do brzegu - tak?
    A jak leci coś w HD to się przestawia na HD.

    Moje telewizory to philips 7404 i samsung 651 - żaden nie potrafi tak
    jak wyżej. Między HD a SD się oczywiście przełączają poprawnie po HDMI,
    z kolei po eurozłączu proporcje się zmieniają automatycznie, ale żeby
    automatycznie ustawiać we właściwych proporcjach i rozdzielczości
    wszystkie trzy warianty: HD, SD 4:3, SD 16:9 - to się nie da.

    Jakie masz ustawienia na dekoderze?

  • 8. Data: 2010-06-14 16:33:43
    Od: a...@p...pl

> [...]
    >automatycznie ustawiać we właściwych proporcjach i rozdzielczości
    >wszystkie trzy warianty: HD, SD 4:3, SD 16:9 - to się nie da.

    a ja zadam pytanie: widzialem jakis czas temu film na TVN HD w
    formacie 4:3 (z pasami czarnymi po bokach). Nie wiem co dokladnie bylo
    sygnalizowane miedzy nboxem a TV. A moze bylo sygnalizowane 16:9 ale z
    wstawionym czarnymi pasami w obrax - taki a'la letter box ale po
    bokach. Ma takie cos swoja nazwe?

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-06-15 07:51:43