  • Data: 2009-11-20 08:33:56
    Temat: Re: telefony-komorkowe-wplywaja-na-mozg
    Od: Mackenzi <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 07:54, "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "slaweks" <s...@s...cz> napisał w
    wiadomościnews:2451cb11-75a4-4ce8-93e9-41c09e894f89@
    s15g2000yqs.googlegroups.com...

    ny-komorkowe-wplyw...

    > Część danych to konkrety, czytaj dokładniej.

    No coś w tym musi być bo po godzinie rozmowy zaczyna strasznie boleć
    mnie głowa i strona twarzy przy której trzymam telefon jest gorąca jak
    bym trzymał przy uchu kubek z gorącą kawą :) Dlatego też nauczyłem się
    używać przy dłuższych rozmowach zestawu słuchawkowego...

    Ale tak naprawdę, co w dzisiejszym świecie nie jest dla nas
    szkodliwe...?