  • 1. Data: 2010-10-12 18:32:21
    Temat: telefon z kalendarzem
    Od: "Maciej" <m...@s...pl>

    Witam
    Potrzebuje zmienic telefon ze zmeczonej n95 na cos co bedzie mialo kalendarz
    jak w symbianach
    Czyli aktualne zadania na samym glownym ekranie, po czasie znikaja, a
    pojawia sie kolejne - zaplanowane
    Nic wiecej nie potrzebuje, jednak symbiana chcialbym chyba uniknac.
    Dostep do internetu, maile itp tez nie potrzbene - mam zawsze laptopa przy
    sobie.
    Dotyki, kolory sa mi obojetne.
    Jak by jeszcze trzymala dluzej bateria to umarl bym ze szczescia - 2dni :)

    Co mozecie polecic?Czego uzywacie?

  • 2. Data: 2010-10-12 19:55:23
    Temat: Re: telefon z kalendarzem
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kalendarz jak w symbianach
    > Czyli aktualne zadania na samym glownym ekranie, po czasie znikaja, a

    Ha! Ja właśnie potrzebuję kalendarza o takiej funkcjonalności na Androida.
    Astrid Task nie jest do końca tym samym:-(

  • 3. Data: 2010-10-12 20:23:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 21:55:23 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > Ha! Ja właśnie potrzebuję kalendarza o takiej funkcjonalności na Androida.
    > Astrid Task nie jest do końca tym samym:-(

    Widget HTC Calendar, styl 2 lub 3, w zależności od tego ile potrzeba.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-10-12 20:32:51
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Widget HTC Calendar, styl 2 lub 3, w zależności od tego ile potrzeba.

    Dzięki, faktycznie wygląda fajnie, choć mi akurat na "HTC Style" kompletnie
    nie zależy. Jak tylko uruchomią w Markecie płatności PayPalem (podobno
    niedługo), to tego piątaka odżałuję.

  • 5. Data: 2010-10-12 21:23:39
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Na razie zainstalowałem sobie Simple Calenadar Free. Co prawda widgetu nie
    da się konfigurować (zmienić jego wielkości), ale od czego jest Launcher
    Pro;-)

  • 6. Data: 2010-10-13 08:55:27
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 10/12/2010 09:55 PM, Rabbit McCroolick wrote:
    > U?ytkownik "Maciej"<m...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ha! Ja w?a?nie potrzebuje kalendarza o takiej funkcjonalno?ci na Androida.
    > Astrid Task nie jest do konca tym samym:-(

    Widget Calendar z Launchera Pro?

    M.

  • 7. Data: 2010-10-13 23:23:22
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> napisał w
    wiadomości

    > Widget Calendar z Launchera Pro?

    Nie o to chodzi! Widget Calendar nie daje możliwości wyświetlania
    zbliżających się wydarzeń - wyświetla wszystkie w kolejnych dniach.

  • 8. Data: 2010-10-14 16:17:48
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Rabbit McCroolick <b...@w...pl> wrote:
    > Na razie zainstalowałem sobie Simple Calenadar Free. Co prawda widgetu nie
    > da się konfigurować (zmienić jego wielkości), ale od czego jest Launcher
    > Pro;-)

    CalWidget całkiem niezły.

    p.

  • 9. Data: 2010-10-14 16:57:32