  • 1. Data: 2010-10-12 05:10:53
    Temat: PLAY i faktury
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Czy Play spóźnia się z przysyłaniem faktur ? Tzn. przysyła je po terminie
    płatności ?

  • 2. Data: 2010-10-12 05:22:43
    Temat: Re: PLAY i faktury
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > płatności ?

    przychodzo ok 2 tyg przed term. pł.

    jk

  • 3. Data: 2010-10-12 05:37:37
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > przychodzo ok 2 tyg przed term. pł.

    Wystawili mi fakture, pierwszą chyba za aktywacje numeru w Play. Ma ona być
    płatna do 18 a tu ani widu ani słychu jej.

  • 4. Data: 2010-10-12 06:29:39
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > Wystawili mi fakture, pierwszą chyba za aktywacje numeru w Play. Ma ona
    > być płatna do 18 a tu ani widu ani słychu jej.

    pierwsza mi też przyszła po terminie, i dopiero jak się upomniałem
    pozdr.
    Gr

  • 5. Data: 2010-10-12 08:20:52
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał

    > Wystawili mi fakture, pierwszą chyba za aktywacje numeru w Play. Ma ona być
    > płatna do 18 a tu ani widu ani słychu jej.

    Na www.playmobile.pl ją widać. Poza tym, opłacenie faktury nigdy nie było
    uzależnione od _otrzymania_ faktury/rachunku do ręki lecz od jej/jego
    _wystawienia_ i to samo Ci odpowiedzą w BOK. I w Twojej gestii jest już jego
    opłacenie. Mam 5 numerów w Play i rzadko przysłali fakturę w terminie
    pozwalającym ją terminowo opłacić. Dlatego robię to przelewami, taniej,
    wygodniej i szybciej. Podgląd faktury jak wspomniałem na początku, masz na
    stronie firmowej.

  • 6. Data: 2010-10-12 09:01:16
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wygodniej i szybciej. Podgląd faktury jak wspomniałem na początku, masz na

    No własnie nie mam. Klikam na kopertę, na której pisze podgląd faktury i nic
    sie nie dzieje.

  • 7. Data: 2010-10-12 09:27:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 11:01:16 +0200, mz napisał(a):

    > No własnie nie mam. Klikam na kopertę, na której pisze podgląd faktury i nic
    > sie nie dzieje.

    No, to znaczy, że dopiero co została wygenerowana i będzie do obejrzenia
    później/jutro :)

    "You're not the same as you were before. You were much
    more..."muchier". You've lost your "muchness"."

  • 8. Data: 2010-10-12 11:13:52
    Od: "mz" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:6409z11vuxvs$.13vysnrl6woey.dlg@40tude.
    net...

    > No, to znaczy, że dopiero co została wygenerowana i będzie do obejrzenia
    > później/jutro :)

    Raczej później bo kilka dni z rzędu nie mogę jej podejrzeć.

  • 9. Data: 2010-10-12 14:02:04
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał

    > No własnie nie mam. Klikam na kopertę, na której pisze podgląd faktury i nic
    > sie nie dzieje.

    Masz rację. Źle się wyraziłem pisząc 'podgląd'. Jedynie widać, że faktura
    została wystawiona. Jest widoczna data wystawienia i kwota do zapłaty. To w
    sumie wystarczy do opłacenia faktury przelewem. Jednak faktycznie, takiego
    normalnego, ludzkiego podglądu i wglądu w fakturę nie ma i chyba nie było nigdy
    z tego co pamietam. nawet po kliknięciu we wspomnianą kopertę od 'szczegółów'.
    Zresztą, na tej papierowej też oszczędzają. Raz, że papier z odpadów chyba,
    szary jakiś, a dwa, że bardzo skrótowo opisane wydatki.