    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon z gps w samolocie
    Date: Fri, 12 Apr 2013 20:24:16 +0000 (UTC)

    On Fri, 12 Apr 2013 21:50:45 +0200, ToMasz wrote:

    > no więc to Ty nie wiesz o czym ja pisze, ale jak większość internautów,
    > najpierw kopiesz, potem myślisz czy było warto.

    Pardon, ale jak na razie, to Ty w tym wątku ustawiasz wszystkich dookoła
    po kątach, sam nie do konca rozumiejąc, ze GPS mierzy prędkość względem
    ziemi, rurki względem powietrza.

    Ale OK, przyjmuję, że ta subtelna różnica Cie niespecjalnie interesuje.

    miło było, baj.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns