eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmtelefon z gps w samolocieRe: telefon z gps w samolocie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!transit4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 12 Apr 2013 21:50:45 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon z gps w samolocie
    References: <5165b69f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk4g08$5ct$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <kk4kbr$70e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <51670f30$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <51671828$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <516729b3$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    In-Reply-To: <s...@h...ck.polsl.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <51686595$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    X-Trace: 1365796245 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1260 85.198.212.230:45247
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044533
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.04.2013 23:57, Michal Tyrala pisze:
    > On Thu, 11 Apr 2013 23:22:59 +0200, ToMasz wrote:
    >>>> Ja właśnie w tym kontekście pytam. Oglądam ostatnio programy z serii
    >>>> katastrofy w przestworzach. przynajmniej 2 przypadki z kilkunastu
    >>>> obejrzanych, opisują tragedie których przyczyną było wadliwe działanie
    >>>> wspomnianych rurek. jedna z nich była już w czasach kiedy GPSy były
    >>>> dostępne dla pospólstwa. Gdyby ktoś wśród pasażerów miał gpsa, gdyby
    >>>> pilot zechciał skorzystać....
    >>>
    >>> Tylko ignorant tak może pisać.
    >>>
    >> natomiast tylko trole obrażają innych, nie odnosząc się do niczego
    >> konkretnego, nie dzieląc się swoją opinią na temat posta, nie wnosząc
    >> niczego do dyskusji. dziękuję serdecznie.
    >
    > To się na start zastanow, czym się rozni predosc wzgledem powietrza od
    > predkosci wzgledem ziemi. Jak polegniesz, google na stowe pomoze.
    >
    > Tak w ramach wędki zamiast ryby.
    >
    no więc to Ty nie wiesz o czym ja pisze, ale jak większość internautów,
    najpierw kopiesz, potem myślisz czy było warto.
    Samolot leci nocą, wysokość minus 8 stóp, informacja o przekroczeniu
    prędkości i trzepie wolantem bo prędkość spadła poniżej przeciągnięcia.
    Co robi pilot? loteria - 50/50. niestety wybrał źle. ale sprawdziłem od
    kiedy gpsy są w użyciu cywilnym, i wtedy (chyba1995r) raczej jeszcze nie
    były.


    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: