eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmtelefon z gps w samolocie › Re: telefon z gps w samolocie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
    s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5165b69f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk4g08$5ct$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <kk4kbr$70e$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <51670f30$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <51671828$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <516729b3$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <516729b3$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: telefon z gps w samolocie
    Date: Fri, 12 Apr 2013 13:23:01 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 35
    Message-ID: <5167ee98$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.161.162
    X-Trace: 1365765784 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1210 83.6.161.162:50546
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044494
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ToMasz" napisał w
    W dniu 11.04.2013 22:08, Artur Maśląg pisze:
    >>> Ja właśnie w tym kontekście pytam. Oglądam ostatnio programy z
    >>> serii
    >>> katastrofy w przestworzach. przynajmniej 2 przypadki z kilkunastu
    >>> obejrzanych, opisują tragedie których przyczyną było wadliwe
    >>> działanie
    >>> wspomnianych rurek. jedna z nich była już w czasach kiedy GPSy
    >>> były
    >>> dostępne dla pospólstwa. Gdyby ktoś wśród pasażerów miał gpsa,
    >>> gdyby
    >>> pilot zechciał skorzystać....
    >
    >> Tylko ignorant tak może pisać.
    >
    >natomiast tylko trole obrażają innych, nie odnosząc się do niczego
    >konkretnego, nie dzieląc się swoją opinią na temat posta, nie wnosząc
    >niczego do dyskusji. dziękuję serdecznie.

    Samolotowi do lotu predkosc wzgledem ziemii niepotrzebna, musi
    utrzymac predkosc wzgledem powietrza.
    A ze wiatr na tych wyskosciach wieje szybko, to predkosc z GPS
    nieprzydatna.

    GPS pilot nowoczesnego samolotu ma, moze nawet kilka, nie musi
    pasazerow pytac.
    Tylko nie wiem czy mu predkosc pokazuja - moze nie, aby nie zaciemniac
    sytuacji.

    Przydatne glownie do nawigacji, ale to mu wyswietla gotowe dane -
    odleglosc i czas przylotu do punktu.
    A nawigatora juz nie ma na pokladzie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: