  • 1. Data: 2010-12-19 22:59:36
    Temat: telefon z dobrym dyktafonem
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    Może ktoś z Was przerabiał temat wyboru telefonu z dobrym dyktafonem z
    bieżących ofert na rynku? Aktualnie jestem w Orange dla firm, ale nie
    wykluczam zmiany operatora lub zmiany formy umowy na indywidualną.

    Chciałbym, aby telefon posiadał przyzwoity dyktafon dający radę na
    wykładach i szkoleniach. Drugim kryterium jest możliwie niski abonament
    (lub ogólne opłaty), trzecim czas pracy.

    W oko wpadły mi telefony Samsung Monte oraz SE X8, i w sumie najwięcej o
    nich wyczytałem. Mam pozytywne doświadczenie z odtwarzaczami MP4
    Samsunga, ale nie wiem jak wygląda sprawa jakości ich telefonów. Z
    telefonu SE też byłem zadowolony (K750i), ale to sprawa raczej
    prehistoryczna. Reszta producentów to dla mnie egzotyka, nie wiem nic
    nt. jakości i możliwości.

    Czy możecie polecić godne uwagi modele telefonów lub interesujące oferty
    rynkowe pod kątem ww. potrzeb?

    RM

  • 2. Data: 2010-12-20 07:26:24
    Temat: Re: telefon z dobrym dyktafonem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Dec 2010 23:59:36 +0100, R.Madejski wrote:
    >Chciałbym, aby telefon posiadał przyzwoity dyktafon dający radę na
    >wykładach i szkoleniach.

    Jest sens ? Masz czas potem to drugi raz odsluchac ?

    J.

  • 3. Data: 2010-12-20 08:11:03
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    J.F. wrote:

    > Jest sens ? Masz czas potem to drugi raz odsluchac ?

    Jak najbardziej.

    RM

  • 4. Data: 2010-12-20 08:17:45
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/20/2010 09:11 AM, R.Madejski wrote:

    > Jak najbardziej.

    A jest sens robić to telefonem? Dyktafony nie mają zaporowych cen...
    M.

  • 5. Data: 2010-12-20 08:38:43
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) wrote:
    > A jest sens robić to telefonem? Dyktafony nie mają zaporowych cen...
    > M.

    Dla mnie jest. Mam dyktafon, ale cenię wygodę posiadania jednego
    urządzenia oraz możliwość użycia w sytuacjach nieplanowanych. Telefon
    noszę przy sobie cały czas, dyktafonu raczej nie.

    RM

  • 6. Data: 2010-12-20 09:19:25
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/20/2010 09:38 AM, R.Madejski wrote:

    > Dla mnie jest. Mam dyktafon, ale cenię wygodę posiadania jednego
    > urządzenia oraz możliwość użycia w sytuacjach nieplanowanych. Telefon
    > noszę przy sobie cały czas, dyktafonu raczej nie.

    Za to dyktafon baterię ma bardziej przewidywalną i mikrofon
    sensowniejszy...

    M.

  • 7. Data: 2010-12-20 09:22:29
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "R.Madejski" <r...@a...com> napisał w wiadomości
    .com...

    > Dla mnie jest. Mam dyktafon, ale cenię wygodę posiadania jednego
    > urządzenia oraz możliwość użycia w sytuacjach nieplanowanych. Telefon
    > noszę przy sobie cały czas, dyktafonu raczej nie.

    Powiem Ci tyle, że nie widzę powodu dla którego montowaliby gorsze układy
    (mikrofony) w telefonach niż w dyktafonach.
    Czyli wniosek.
    Uważam, że każdy prosty dyktafon (standalone) jest porównywalny
    z każdym dyktafonem w telefonie, (z porównywalnego okresu produkcji)
    Chyba że mówimy o sprzęcie specjalizowanym (czyt. drogim).
    Mówię na czuja, bo sam nie porównywałem.
    Kolega MP3-ką, (sprzed 5 lat) nagrał konferencje z bardzo dobrą jakością.

    Artur(m)

  • 8. Data: 2010-12-20 11:18:56
    Od: "R.Madejski" <r...@a...com>

    Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) wrote:
    > Za to dyktafon baterię ma bardziej przewidywalną i mikrofon
    > sensowniejszy...

    No dobrze, Panowie, macie swoje preferencje, ja mam swoje. Chciałbym
    posiadać dyktafon w telefonie, nagrywający bez sztucznych limitów
    czasowych, w sensownej jakości, najlepiej w jakimś popularnym formacie
    lub formacie producenta ale zapewniającym dobrą jakość.

    Z ofert operatorów wpadły mi w oko telefony Samsung Monte, SE X8 i LG
    GT540, nie wiem jednak jak jest z jakością nagrywania. Jeśli możecie
    polecić jakieś inne modele to byłbym wdzięczny bo może nie warto
    rozważać wyżej wymienionych.

    RM

  • 9. Data: 2010-12-20 11:54:56
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    W dniu 2010-12-20 10:22, Artur(m) pisze:

    /.../
> [...]
    > Mówię na czuja, bo sam nie porównywałem.
    > Kolega MP3-ką, (sprzed 5 lat) nagrał konferencje z bardzo dobrą jakością.

    Dyktafony ze średniej półki często mają sprzętową kompresję sygnału (nie
    chodzi o kompresję plików lecz dynamiki), odszumianie, redukcję pogłosu.
    Tego ostatniego nie da się raczej zrobić z mikrofonem mono jaki jest
    montowany w prawie wszystkich telefonach.

    ALex

  • 10. Data: 2010-12-20 13:11:48
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/20/2010 12:18 PM, R.Madejski wrote:

> [...]
    > GT540, nie wiem jednak jak jest z jakością nagrywania. Jeśli możecie
    > polecić jakieś inne modele to byłbym wdzięczny bo może nie warto

    Cóż, jeśli juz coś ma mnie zmusić do słuchania nagrań z wykładów, to
    wolę żeby było to nagranie głosu, a nie ech i dudnień.

    M.