  • 11. Data: 2009-08-11 13:48:24
    Temat: Re: telefon z GPS
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 06:25:09 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

    > Odradzam, jeśli chcesz telefon za tanie pieniądze. WM, Symbian czy
    > inne SO podwyższają cenę i są to dużo większe wymiarowo komórki.

    Faktycznie, taka E51 jest wielka jak pustak.
    6220 Classic też do małych nie należy - 108 × 46,5 × 15,2 to prawie jak
    cegła.
    Natomiast taki C702 to kruszynka - 106 x 48 x 15,5 mm.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 12. Data: 2009-08-11 16:29:35
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Błażej pisze:

    > 6220 Classic też do małych nie należy - 108 × 46,5 × 15,2 to prawie jak
    > cegła.
    > Natomiast taki C702 to kruszynka - 106 x 48 x 15,5 mm.

    To ironia? Bo sam żeś nawet wymiary podał..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2009-08-11 16:47:53
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 18:29:35 +0200, Piotr M napisał(a):

    > To ironia? Bo sam żeś nawet wymiary podał..

    A jak myślisz?

  • 14. Data: 2009-08-11 16:59:37
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 11 Sie, 18:47, Błażej <b...@i...pl> wrote:
    > A jak myślisz?
    Ja?
    Myślę, że prawdę napisałeś, iż Nokia w porównaniu z C702 do małych nie
    należy. Śmieszne, bo chciałeś ironii, a wyszło jak wyszło.. :-P.
    Sprawdź wymiary.
    Pozdr. - J
    --------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 15. Data: 2009-08-11 19:01:19
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 09:59:37 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

    > Myślę, że prawdę napisałeś, iż Nokia w porównaniu z C702 do małych nie
    > należy. Śmieszne, bo chciałeś ironii, a wyszło jak wyszło.. :-P.
    > Sprawdź wymiary.

    No to sprawdzamy:
    Wysokość:
    - Nokia 108 mm
    - C702 106 mm
    Wynik: 0:1
    Szerokość:
    - Nokia 46,5 mm
    - C702 48 mm
    Wynik 1:0
    Grubość:
    - Nokia 15,2 mm
    - C702 15,5 mm
    Wynik 1:0
    Czy ja dobrze widzę? Nokia wygrała? Niemożliwe!!!

  • 16. Data: 2009-08-12 07:00:06
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 11 Sie, 21:01, Błażej <b...@i...pl> wrote:
    > Grubość:
    > - Nokia 15,2 mm
    > - C702 15,5 mm
    > Czy ja dobrze widzę? Nokia wygrała? Niemożliwe!!!
    Chyba, za przeproszeniem, w dupie wygrała.

  • 17. Data: 2009-08-12 07:52:21
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Chyba, za przeproszeniem, w dupie wygrała.
    Chej stary o co ci chodzi ? Facet przedstawił konkrety podając wymiary a ty
    tu wyjeżdzasz z takimi prymitywnymi tekstami ?
    Podaj konkrety a nie tylko widzimisie. Podaj np ceny korzystanie z GPS w
    jednym i drugim telefonie. Sam narazie czytając to co piszecie skłaniam się
    do Nokii choć teraz mam SE i sobie chwale.

  • 18. Data: 2009-08-12 10:47:35
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl>

    > O samochodowych uchwytach do telefonów nie słyszałeś? Nie pisz proszę
    > takich bzdur.

    Jeszcze kwestia zasilania jest np. Dedykowane uchwyty kosztują dużo a nawet
    w tanich nawigacjach są w cenie. No i te tanie nawigacje są tanie :)

  • 19. Data: 2009-08-12 11:05:07
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Sie, 09:52, "mz" <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jednym i drugim telefonie. Sam narazie czytając to co piszecie skłaniam się
    > do Nokii choć teraz mam SE i sobie chwale.
    Masz googla więc sprawdź co trzeba. Poza tym masz linki więc na tacy
    wszystko podane.
    Kup najlepiej Nokię - w ogóle mnie nie obchodzi, gdzie ty się
    skłaniasz.

  • 20. Data: 2009-08-12 11:26:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > Jak chcesz w miarę tani to potwierdzam, że telefon na Javę C702 jest
    > wystarczający, w szczególności jest bardzo mały ale z wystarczającym

    to pojedź chociaż raz zagranicę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.