    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon ...promieniowanie.
    Date: Sat, 14 Nov 2009 19:53:25 +0100
    <c...@4...com> <hdmoo3$uog$1@news.onet.pl>

    On Sat, 14 Nov 2009 18:17:51 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    >Wiesz, jak działa antena radaru, a jak BTS-a? Słyszaleś o zysku anteny?

    Wiem ze na Heathrow bylo slychac w radiu radar. No ale to bylo w
    odleglosci kilkudziesieciu metrow i na zewnatrz. Nikt tam nie
    przebywal stale .. chyba ze jakas ochrona.

    >O niczym. Nośnej niemodulowanej, nawet o mocy 2 kW w głośnikach nie
    >usłyszysz. Nośną 1 W modulowaną impulsowo odpowiednią (słyszalną)
    >częstotliwością - jak najbardziej. Jakieś wnioski?

    Ale nie masz w okolicy 2kW niemodulowanych.
    A to co nadawal Gabin bylo modulowane, ale nie zaklocalo .. czy moze
    slabo zaklocalo ..

    >Efekt termiczny jest i w jednym i w drugim przypadku, prawda?

    A oprocz efektow termicznych na pewno nie ma zadnych innych ?

    A nawet i termiczne - inne czestotliwosci, inne wnikanie, inny rozklad
    pola w poblizu anteny.

    J.