  • 1. Data: 2010-06-16 21:18:36
    Temat: telefon poza zasięgiem
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    Czy to jest normalne zjawisko, że jeśli wyszedłem z telefonem poza zasięg stacji
    bazowej a po kilkunastu minutach wróciłem na obszar odbierany przez stację (telefon
    oczywiście zasygnalizował, że jest poza zasięgiem), to mimo tego, że już miałem z
    powrotem zasięg, telefon sygnalizował cały czas że jest poza zasięgiem? Dopiero
    wyłączenie i włączenie telefonu spowodowało, że telefon już łączył się z centralą.
    Jest to jakaś paskudna wada operatora GSM albo tego modelu telefnu (!), bo jeśli w
    czasie jazdy pociągiem telefon wyjdzie chwilowo poza zasięg, to już nie będzie
    odbierać połączeń aż do jego zresetowania.

  • 2. Data: 2010-06-16 21:56:13
    Temat: Re: telefon poza zasięgiem
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 16 czerwca 2010 23:18, Zbigniew pisze:
    > Jest to jakaś paskudna wada operatora GSM albo tego modelu telefnu (!),

    Sprawdzić na innym aparacie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-06-17 05:41:16
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-06-16 23:18, Zbigniew pisze:
> [...]
    czasie jazdy pociągiem telefon wyjdzie chwilowo poza zasięg, to już nie będzie
    odbierać połączeń aż do jego zresetowania.

    A ile czekałeś na ten zasięg?

    Mój telefon łapie po ok. minucie.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 4. Data: 2010-06-17 08:27:39
    Od: "Zbigniew" <z...@g...com>

    Po wejściu na obszar, na który na pewno jest zasięg, czekałem godzinę. Sieć "play",
    telefon nokia. Może ktoś inny potwierdzić że ma to samo (najlepiej z sieci play)?

  • 5. Data: 2010-06-17 12:23:13
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    Zbigniew pisze:
    > Po wejściu na obszar, na który na pewno jest zasięg, czekałem godzinę. Sieć "play",
    telefon nokia. Może ktoś inny potwierdzić że ma to samo (najlepiej z sieci play)?

    A może coś w stylu pętli histerezy? Łatwiej coś utrzymać niz zestawić od
    nowa?

    ALex

  • 6. Data: 2010-06-17 12:40:54
    Od: "news.onet.pl" <p...@o...pl>

    Panie Zbigniewie,

    Pytanie 1. Z jakiego telefonu Pan korzysta (producent, model) ?
    Pytanie 2. Czy w miejscu, w którym zaszło opisane przez Pana zdarzenie jest
    zasięg sieci 3G (UMTS) czy tylko 2G (GSM) ?

    Pozdrawiam,

    Piotr Palonek
    ___________________________
    e-mail: p...@g...com

  • 7. Data: 2010-06-17 13:40:33
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 16 Cze, 23:18, "Zbigniew" <z...@g...com> wrote:
> [...]
    czasie jazdy pociągiem telefon wyjdzie chwilowo poza zasięg, to już nie będzie
    odbierać połączeń aż do jego zresetowania.

    Raczej nie jest normalne. Poza tym az dziwne bo przeciez telefon w
    sieci play uzywa tez sieci plus. Byc moze jest to zwiazane z
    oszczedzaniem energii, wyszukiwanie siec odbywa sie tylko co jakis
    czas. Ustaw tryb na "gsm i 3g" a wybor sieci na "automatyczny".

  • 8. Data: 2010-06-17 13:50:26
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    Zbigniew pisze:
    > Po wejściu na obszar, na który na pewno jest zasięg, czekałem godzinę. Sieć "play",
    telefon nokia. Może ktoś inny potwierdzić że ma to samo (najlepiej z sieci play)?

    Czasami podobne objawy i u mnie występują. Telefon Nokia E51, sieć "Plus".

    Pozdrawiam
    Darek

  • 9. Data: 2010-06-18 07:19:32
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-06-17 10:27, Zbigniew pisze:
    > Po wejściu na obszar, na który na pewno jest zasięg, czekałem godzinę. Sieć "play",
    telefon nokia. Może ktoś inny potwierdzić że ma to samo (najlepiej z sieci play)?

    hej.

    tez tak mam, ale jak wykonam polaczenie to aparat ponownie sie stara
    zalogowac do sieci i mu sie to udaje ...

    Siec Play, SE

    Pozdr.
    bastek

  • 10. Data: 2010-06-18 14:27:42
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 17-06-2010 10:27, Zbigniew pisze:
    > Po wejściu na obszar, na który na pewno jest zasięg, czekałem godzinę. Sieć "play",
    telefon nokia. Może ktoś inny potwierdzić że ma to samo (najlepiej z sieci play)?
    Korzystam z Play od ponad roku, ciągle się przemieszczam i nigdy nie
    miałem takich problemów. Wcześniej Samsung OMNIA teraz Nokia E52.
    Pozdrawiam Dan.