  • 1. Data: 2010-03-25 23:02:26
    Temat: telefon dla osoby ze sprecyzowanymi oczekiwaniami
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Czy moglibyscie zasugerowac model telefonu, ktory bedzie spelnial
    nastepujace warunki?
    -dluga praca na jednym ladowaniu (nie oczekuje cudow ale 3-4 dni przy
    normalnym uzytkowaniu)
    -duzy ekran - powiedzmy jak hero
    -niezly aparat foto i sensowne wideo bez wynalazkow w postaci 15ftp
    -bardzo dobry zasieg (znow bez cudow, poki co prosty SE w200i jest dla
    mnie w pelni satysfakcjonujacy)
    Z gory dziekuje.....Rafal

  • 2. Data: 2010-03-26 11:46:05
    Od: z <z...@g...pl>

    raviz pisze:
> [...]
    > -niezly aparat foto i sensowne wideo bez wynalazkow w postaci 15ftp
    > -bardzo dobry zasieg (znow bez cudow, poki co prosty SE w200i jest dla

    Nie znam "hero"
    SE C510
    - ekran większy od k800 itp
    - aparat trochę gorszy od k800
    - jakość video sporo lepsza 25 klatek wyciągnie
    - zasięg i bateria nie gorszy niż poprzednie Se które miałem

  • 3. Data: 2010-03-26 20:26:59
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    z napisal(a):

    > Nie znam "hero"
    > SE C510

    i dlatego podajesz przykład telefonu z mikrym ekranikiem ;-)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2010-03-26 22:09:18
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 26-03-2010 00:02, raviz pisze:
> [...]
    > -niezly aparat foto i sensowne wideo bez wynalazkow w postaci 15ftp
    > -bardzo dobry zasieg (znow bez cudow, poki co prosty SE w200i jest dla
    Samsung Omnia spełnia powyższe warunki. Pozdrawiam Dan.

  • 5. Data: 2010-03-27 02:36:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-26 23:09, DanW pisze:
    > Samsung Omnia spełnia powyższe warunki. Pozdrawiam Dan.

    A ma Wifi?

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-03-27 11:10:19
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Samsung Omnia spełnia powyższe warunki. Pozdrawiam Dan.

    Dzieki za sugestie. Wezme pod uwage, zapomnialem jednak wspomniec ze
    preferowalbym sprzet napedzany Androidem.

  • 7. Data: 2010-03-27 19:10:18
    Od: z <z...@g...pl>

    Zbylut pisze:

    > i dlatego podajesz przykład telefonu z mikrym ekranikiem ;-)

    Taki jeden mankament :-)

    Ale skoro do tej pory miał w200 (tani telefon) a prawie wszystkie jego
    wymagania spełnia C510...
    Teraz chce nosić CEGŁĘ, mieć androida (nowa informacja) i chce wydać
    dużo kasy... Moim zdaniem nie warto biorąc pod uwagę założenia.

    Kolega właśnie testuje HTC z androidem. Na pewno nie pochodzi 3-4 dni. A
    zdjęcia robi gorsze niż k800

  • 8. Data: 2010-03-27 19:50:14
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 27 Mar, 12:10, raviz <r...@v...pl> wrote:

    > Dzieki za sugestie. Wezme pod uwage, zapomnialem jednak wspomniec ze
    > preferowalbym sprzet napedzany Androidem.

    To masz tak ograniczony wybor ze mozesz samemu pooglac. trzy telefony
    na krzyz :)
    Mam hero i mam droida, hero wydaje sie byc 'fajniejszy'. Droid to
    cegla. na temat zuzycia baterii sie nie wypowiadam bo u mnie telefon
    jest w uzyciu 8-10godz/dziennie i ciagle jest podpiety do usb.

  • 9. Data: 2010-03-28 11:02:25
    Od: raviz <r...@v...pl>

> [...]
    > cegla. na temat zuzycia baterii sie nie wypowiadam bo u mnie telefon
    > jest w uzyciu 8-10godz/dziennie i ciagle jest podpiety do usb.

    Masz racje, wczoraj pogooglalem i faktycznie niewiele tego jest.
    Zainteresowala mnie za to Nokia X6. Wiem, nie android ale za to
    niezla nawigacja z routingiem z darmo... :)