  • 1. Data: 2010-03-25 13:11:58
    Temat: bramka gsm Nokia 22 a wysylanie smsow
    Od: a...@p...pl

    Witam,
    czy jest tu ktos, kto jest w temacie, jak za pomoca komputera
    i jakiegos programu odbierac (i wysylac) sms'y za posrednictwem tej
    bramki? (nokia 22).
    Mam w bramce karte SIM (prepaid) i chcialbym skorzystac z
    darmowych sms (bo teraz leza odlogiem), jak i moc odebrac sms (np. z
    kodem/haslem jednorazowym do zalogowania sie do systemu WWW
    operatora).
    Bramka ma port RS-232 i obsluguje koment Hayes'a (AT). Czy
    jest jakis program, ktory wykorzysta te komendu i za ich posrednictwem
    odbierze/nada sms? Wiem, ze wraz z bramka oryginalnie byl program Data
    Suite, ale czy tam byla funkcjonalnosc obslugi smsow?