  • 1. Data: 2010-03-25 19:56:14
    Temat: Cena sms w sieci Orange ?
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Ile kosztuje cena smsa w Orange bo niby u nich na stronie jest napisane 0,05
    gr. po doładowaniu 50 zł. a mi dzisiaj jakimś cudem kasuje 0.18 gr. Miał
    ktoś np. dzisiaj taki przypadek ? Czy np. przejście z Orange POP na Orange
    GO zmienia stawki ?

  • 2. Data: 2010-03-25 20:07:09
    Temat: Re: Cena sms w sieci Orange ?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Darek pisze:
    > Ile kosztuje cena smsa w Orange bo niby u nich na stronie jest napisane
    > 0,05 gr. po doładowaniu 50 zł.
    nie. w ORANGE GO po doładowaniu, cena smsa spada z 18gr na 5gr.

    > a mi dzisiaj jakimś cudem kasuje 0.18 gr.
    czyli doładowałeś za 5zł, albo nie doładowywałeś karty bedąc w GO
    > Miał ktoś np. dzisiaj taki przypadek ? Czy np. przejście z Orange POP na
    > Orange GO zmienia stawki ?
    a jak myślisz? (podpowiedź: w jakim celu orange stworzyło oddzielne
    plany POP i GO)

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-03-25 20:14:19
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli doładowałeś za 5zł, albo nie doładowywałeś karty bedąc w GO
    > a jak myślisz? (podpowiedź: w jakim celu orange stworzyło oddzielne

    Aby mozna było swobodnie przechodzić :)

    > ToMasz

    Od ok. 15 stycznia doładowałem tylko raz 50 i dwa razy zmieniałem taryfe z
    Orange go na pop i pózniej z orange pop na Go i nic więcej nie ładowałem.

  • 4. Data: 2010-03-25 22:12:37
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Ile kosztuje cena smsa w Orange

    Cena to raczej nic nie kosztuje. Sms już prędzej...

    JS

  • 5. Data: 2010-03-28 07:49:46
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-25 21:14, Darek pisze:
    w jakim celu orange stworzyło oddzielne

    > Aby mozna było swobodnie przechodzić :)

    to po by tworzyli drugą ofertę? ;)

    > Od ok. 15 stycznia doładowałem tylko raz 50 i dwa razy zmieniałem taryfe
    > z Orange go na pop i pózniej z orange pop na Go i nic więcej nie ładowałem.

    No i już masz odpowiedź