  • Data: 2011-01-11 08:29:04
    Temat: Re: tego jeszcze nie byo - MEGA ROTFL..
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-10 23:23, =Marcos= pisze:
    > Mnie na rysowanie portretu pamięciowego kolesia, którego oglądałem przez
    > 2 minuty zaprosili pół roku po fakcie. Więc może odciski też zdejmą za
    > pół roku.

    T%o jeszcze nic. Ja kiedyś rozpoznawałem gościa na zdjęciach
    przedstawionych przez psiarnię. Wskazałem gagatka, i po dwóch miesiącach
    zostałem zaproszony na rozpoznanie. Kolesia którego rozpoznałem nie
    zaprosili. I nie była to moja demencja bo facjaty nie zapomniałem. Po
    prostu nie przyszedł więc okazano mi innych tak żeby odbębnić procedurę.