    From: "Rakan" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: technika HDR jak sie to robi ?
    Date: Tue, 4 Aug 2009 15:50:34 +0200

    > http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,6806082,Technik
    a_HDR___zobacz_to__czego_nigdy_nie_widziales.html?ad
    w=1&gclid=CP6znPHiiZwCFc8UzAodSm39mg

    > czy komus udalo sie osiagnac takie same efekty ?
    > MOzna zobaczyc.
    > wiem ze kazdy wie jak sie tak robi , ale kto zrobil?
    >
    > Ja przyznaje sie bez bicia ze nie zrobilem.

    nie zrobiles bo nie wiesz jak? czy wiesz ale nie umiesz na tyle obslugiwac
    PS aby osiagnac podobne efekty?
    imo nic specjalnego ponad hdr polukrowany pod publike.
    - 2ev 0ev +2ev + jakis soft + ps pedzelkiem
    podstawa jest
    1. odpowiednie w miare ostre swiatlo
    2. dobre ostre szklo
    3. duza go