  • Data: 2009-04-24 08:59:47
    Temat: Re: [tech] Docieranie silnika po wymianie tłoka
    Od: Marek B <r...@n...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Jak ktoś napisał, ze docieranie ma polegać na jeżdzeniu z pełną kitą ...
    > to chyba był to 1 kwietnia.

    trafiłem na coś takiego wcześniej
    http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
    i stąd w ogóle mnie na zapytanie naszło.

    A w serwisówce jest opisana cała procedura wymiany tłoka i anie jednej
    wzmianki na temat docierania!!!
    Acha dopisane jest także że, cyt:"Under racing conditions, the piston
    and rings should be replaced after 15.0 hours of running."
    czyli kiedy jest czas na docieranie skoro to ma na pełnym ogniu 15
    godzin wysłużyć?

    --
    pozdrawiam
    Marek