  • Data: 2009-04-24 19:12:57
    Temat: Re: Docieranie silnika po wymianie tłoka
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@g...com> wrote in message
    news:5f46a53b-875a-40c5-a07d-ed77cf2407a4@f19g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > Docieranie nowego silnika powinno odbywac sie pod duzym i zmiennym
    > obciazeniem.

    Zapomniales o najwazniejszym. Nie wolno przegrzewac silnika. Co podczas
    docierania jest dosc latwe. Zatem palnik, oko na temp. (jak wysoka), kawalek
    powoli i znowu palnik.

    > Olej nie powinien byc jeszcze full syntetyk tylko troche bardziaj
    > gesty.

    Co ma to czy olej jest syntetyczny czy nie do jego gestosci? Poza tym mam
    wrazenie, ze mowisz o lepkosci... poza tym co ma lepkosc do jakosci
    smarowania?

    > Szkola pelnej pizdy daje radosc, pozwala pierscieniom porzadnie sie
    > usadowic i 'uszczelnic' i na koniec masz wiecej mocy z silnika - to
    > zostalo przetestowane na hamowni i tak jest koniec kropka.

    Pod warunkiem, ze nie przegrzejesz, olej nie straci swoich wlasnosci i
    wszystko sie nie rozleci.

    > jezeli podczas agresywnego docieranie cos
    > sie zjebie to znaczy ze silnik od
    > poczatku byl nie taki.

    Raczej bym powiedzial, ze duuuza szansa, ze przegrzany.

    --
    pzdr:
    Ivam