  • Data: 2012-01-20 12:32:36
    Temat: Re: tcl - do czego to sie moze przydac?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 19, 4:57 pm, Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Kiedys rozmawialem z kolega ktory pracuje jako deweloper w Goldman Sachs,
    > i on opisal ich podejscie do IT jako "biora kiepski/przypadkowy design i
    > zatrudniaja bardzo dobrych ludzi do wiecznego gaszenia pozarow". Widac tak
    > tez mozna zarabiac pieniadze.

    Rzecz jasna. Ta forma, którą opisywałem, też zarabiała pieniądze.
    Nawet nie musiała zatrudniać tylko bardzo dobrych ludzi, ale za to
    płaciła im chyba znacznie mniej niż Goldman Sachs i gaszenie pożarów
    nie było też wieczne, więc jakoś tam się bilansowało.

    Tylko że sam fakt zarabiania lub niezarabiania pieniędzy jest luźno
    związany z tym, czy jakaś technologia, której się używa, jest dobra
    czy niedobra (nawet jeśli "dobra" rozumiemy jako "sprzyjająca
    zarabianiu pieniędzy").