  • 61. Data: 2015-05-15 20:47:42
    Temat: Re: taryfa za 19 zł virgin, viking czy ktoś jeszcze?
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Kupiłem, i zobaczymy co będzie z netem za miesiąc, jak na razie
    > zafundowałem sobie 300MB za 5zł. I net chodzi jak burza. Jako
    > ciekawostkę dodam że wbrew temu co tu pisano - net chodzi nie tylko w
    > sieci macierzystej (tu Play), ale także w roamingu (Era).

    Tu http://www.lycamobile.pl/po/bundle?id=2 masz jeszcze taniej i działa
    na nadajnikach plusa i play.

  • 62. Data: 2015-05-16 05:39:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message

    > EDGE= 230 kb/s. I ja używałem tego przez 6 lat jako jedynego łącza do
    > netu. I żeby nie było za dobrze - limit miesięczny wynosił 500MB.

    Twardziel z Ciebie.

    > Takie warunki miała kiedyś firma Orange.
    > Następny to CDMA, i wrażenie przesiadki na Porsche 911 z Skarpety.
    > I tu po wyczerpaniu limitu był lejek z 16Kb/s.
    > Nie nadawało się to absolutnie do niczego.
    > W Virgin podobno jest 32 Kb/s, i bardzo stabilne łącze,
    > a więc może na telefoniczne potrzeby wystarczy...

    Nie bardzo rozumiem jak to jest że 16kb/s nie nadaje się absolutnie do
    niczego a 32kb/s już na potrzeby telefonicznie (co to takiego?) wystarczy.
    Do czego to wystarczy? Bo ja nie umiałem z EDGE skorzystać przy nawigacji.
    Podczas jazdy niebieska kulka jeździła po pustej, kratkowanej kartce
    papieru.
    Telefon nie nadążał z pobieraniem map aby pod niebieską kulką pokazać :-)
    I teraz jesteś w Meksyku, jedziesz autem w nieznane, nie znasz
    hiszpańskiego...

    > W telefonie Orange po wyczerpaniu limitu netowego pożarł mi bez
    > ostrzeżenia całe zebrane kilkuletnie doładowania..

    Wystarczy co parę dni rzucić okiem na stan konta i nie ma się co bać...

  • 63. Data: 2015-05-16 05:40:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pawel G." <c...@o...pl> wrote in message
    > Gdzieś było pytanie o google maps. Dziś z czystej ciekawości odpaliłem
    > i... o ile na mapę początkową to czekałem ze 2 minuty, to potem jechała ze
    > mną 15km przez Wawę bez żadnych problemów dogrywając brakujące
    > kafle w tle. Więc daje się z duuużą cierpliwością na poczekanie na
    > początku.

    Mówisz o jakimś lejku? Jakim szybkim? Bo nie dopowiedziałeś...

  • 64. Data: 2015-05-16 19:24:56
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Pszemol z dnia: 2015-05-16 05:40:

    Cały czas o tym samym, Virgin 32kbps.

    Paweł

  • 65. Data: 2015-05-16 19:26:46
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Pszemol z dnia: 2015-05-16 05:39:

    > Wystarczy co parę dni rzucić okiem na stan konta i nie ma się co bać...
    Nooo... gdyby to był T-debil, to tę kasę zjadłoby sprawdzanie stanu
    konta a nie transfer. :]

    Paweł

  • 66. Data: 2015-05-16 23:13:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 554ded60$0$8367$6...@n...neostrada.pl

    > Rozumiem.

    W realu widziałem startery Virgin Mobile po 3 setki -- na pokładzie
    8 setek na rozmowy, chyba na miesiąc, ale IMO po doładowaniu (5 stów)
    można odzyskać te 8 setek, aby z nich korzystać przez rok... I rzecz
    jasna jest lejek szeroki na 32 kb/s bez doładowań. :)

    -=-

    Szarpnąłem się na rysiki -- komplet kosztował 7 stów.
    Dwa długopisy (z metalowymi wkładami) zakończone
    miękkimi, pojemnościowymi końcówkami. :)

    -=-

    Forsy żal, ;) ale mam wreszcie rysiki...
    Sygma dała bony na 100 pln -- można zaszaleć!!!

    -=-

    Teraz Sygma daje i bon na sto plnów, i kosz pełen
    żarcia -- smakołyków typu cukierki, kawa, herbata... :)

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/SygmowyKoszyk/IMG_20
    150516_185202.jpg
    ten kosz wraz zawartością i bony na 100 pln (10 razy po 10 pln) ważne do końca
    bieżącego roku

    Sygma -- podaj to co najlepsze. :)

    Szkoda, że Sygma nie startuje w wyborach prezydenckich... ;)

    -=-

    Fotka strzelona w galerii (słabe -- trochę ciemno -- oświetlenie)
    z ręki Monsterem, który kiedyś spadał na chodnik z roweru i został
    rozjechany kołem rowerowym w czasie, gdy ja byłem na tym rowerze...

    Ale moje lewe ucho -- rozwalone!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 67. Data: 2015-05-16 23:54:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5555a08e$0$2200$6...@n...neostrada.pl

    > I jak ja mam Ci odpowiedzieć na taka litanię? To że ordynarnie
    > oszukują ludzi przy przyznawaniu grup inwalidzkich, to ogólnie
    > przecie wiadomo.

    Nie ma już grup. Są stopnie.

    > O tym zakładzie nie wiedziałem, ale w kapitalizmie jest wszystko
    > możliwe - np. to że obywatele muszą płacić chłopom za to że owi
    > posiadają ziemię.

    http://www.lech.net.pl/informacje_z.htm <-- to te zakłady

    http://forum.wspolczesna.pl/miasto-stracilo-100-mili
    onow-zlotych-nikt-nie-jest-w-stanie-nad-tym-zapanowa
    c-t49604/ <-- pierwsza
    lepsza strona
    http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
    /20110617/REG00/298427767

    Nawet 100 mln zł stracił Białystok z powodu nieprzestrzegania przez firmy,
    które wywożą śmieci, obowiązku dostarczania odpadów komunalnych do
    Hryniewicz - alarmuje Zbigniew Nikitorowicz, miejski radny i przewodniczący
    Komisji Zagospodarowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska.

    http://www.tygodnikprzeglad.pl/odciek-polityczny/

    25 kwietnia 2007 r. minęła piąta rocznica nieoddania do użytku
    oczyszczalni odcieków w Hryniewiczach. Wszystko wskazuje na to,
    że tych niechlubnych jubileuszy będzie przybywać. Nikt bowiem
    nie ma pomysłu, jak w tę inwestycję tchnąć życie. Mimo atrakcyjnego
    wyglądu obiekt jest jedynie atrapą - mówi Wiesław Kobyliński,
    przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Białymstoku.

    http://forum.tvp.pl/index.php?topic=149942.15

    Teraz n mogę znaleźć artykułu NewsWeeka o tym zakładzie, ale przed laty było o tym
    głośno.
    Płacono pensje pracownikom i ogólnie utrzymywano zakład, który de facto -- nie
    istniał.

    -=-

    W Polsce nie ma ani kapitalizmu, ani komunizmu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 68. Data: 2015-05-16 23:57:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" b...@4...com

    > Jedynym wyjątkiem jest oferta internetowa Play czyli Play online/Play
    > internet na kartę gdzie działa tylko na nadajnikach własnych Play. Nie
    > działa w roamingu krajowym.

    Ale można zmienić taryfę na głośną ;) -- wystarczy przenieść
    numer do innego operatora, po czym powrócić do Play... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 69. Data: 2015-05-18 08:21:22
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 5555a08e$0$2200$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ma już grup. Są stopnie.

    Jak zwał tak zwał..

> [...]
    > facto -- nie istniał.
    >
    > -=-
    >
    > W Polsce nie ma ani kapitalizmu, ani komunizmu.

    Jak to nie ma kapitalizmu, nie ma takich co to muszą wybierać - leki,
    czynsz czy chleb, i takich co to nie maja co z kasą robić?

  • 70. Data: 2015-05-18 08:21:35
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-15 o 11:08, dizel pisze:

    > Chodzi o mvno Klucz: https://klucz.net/
    > W lycamobile masz 100MB za 2zł na 30 dni tyle że ruch idzie przez UK,
    > ale jeśli Ci to nie przeszkadza to taniej już się nie da.
    >
    > Pozdrawiam

    A co to za operator?, nie widziałem jego salonów, ani nawet starterów w
    kioskach..