  • Data: 2015-05-16 05:39:12
    Temat: Re: taryfa za 19 zł virgin, viking czy ktoś jeszcze?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
    news:5555a0d6$0$2200$65785112@news.neostrada.pl...

    > EDGE= 230 kb/s. I ja używałem tego przez 6 lat jako jedynego łącza do
    > netu. I żeby nie było za dobrze - limit miesięczny wynosił 500MB.

    Twardziel z Ciebie.

    > Takie warunki miała kiedyś firma Orange.
    > Następny to CDMA, i wrażenie przesiadki na Porsche 911 z Skarpety.
    > I tu po wyczerpaniu limitu był lejek z 16Kb/s.
    > Nie nadawało się to absolutnie do niczego.
    > W Virgin podobno jest 32 Kb/s, i bardzo stabilne łącze,
    > a więc może na telefoniczne potrzeby wystarczy...

    Nie bardzo rozumiem jak to jest że 16kb/s nie nadaje się absolutnie do
    niczego a 32kb/s już na potrzeby telefonicznie (co to takiego?) wystarczy.
    Do czego to wystarczy? Bo ja nie umiałem z EDGE skorzystać przy nawigacji.
    Podczas jazdy niebieska kulka jeździła po pustej, kratkowanej kartce
    papieru.
    Telefon nie nadążał z pobieraniem map aby pod niebieską kulką pokazać :-)
    I teraz jesteś w Meksyku, jedziesz autem w nieznane, nie znasz
    hiszpańskiego...

    > W telefonie Orange po wyczerpaniu limitu netowego pożarł mi bez
    > ostrzeżenia całe zebrane kilkuletnie doładowania..

    Wystarczy co parę dni rzucić okiem na stan konta i nie ma się co bać...