eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytarcze + klocki do MX-5Re: tarcze + klocki do MX-5
  • Data: 2017-07-19 20:24:51
    Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
    >
    >>>>> Mechanik też może rozpatrywać sprawę przez 2 tygodnie.
    >>>>>
    >>>>> W przypadku zerwania paska rozrządu też może zwrócić tylko
    >>>>> pieniądze jakie wziął za wymianę, a z naprawą uszkodzonego silnika
    >>>>> bujasz się dalej sam.
    >>>>>
    >>>> Być może prawo mu na to zezwala, ale jeśli zależy mu na utrzymaniu
    >>>> się na rynku to sądzę, że będzie traktował swych klientów lepiej niż
    >>>> minimum wynikające z litery prawa.
    >>>
    >>> Nie sadze zeby w prawie były takie ograniczenia kwotowe. Sa?
    >>
    >> Ograniczenia wynikają z samego opisu przedmiotu objętego gwarancją.
    >> Kupiłeś pasek? Zepsuł Ci się? Producent odda kasę za pasek.
    >>
    >> Trudno aby prawo wymuszało pokrywanie również nieograniczonych
    >> konsekwencji takiej awarii. Gwarancja na komputer obejmowakaby reż
    >> koszty odzyskania danych z dysku twardego albo gwaeancja na samochód
    >> obejmowakaby zwrot kosztow bilwtu lotniczego gdy auto Ci się zepsuło w
    >> drodze na lotnisko...
    >>
    > I tak i nie.
    > Musze przemyslec Twój punkt widzenia :)

    Jak przeczytasz warunki gwarancji to dowiesz, się że prawnicy nie zostawili
    tam wiele swobody do przemyślania: gwarancja na pasek daje Ci roszczenia w
    kwestii kosztów paska. Dlatego lepiej jest gdy nie przywieziesz do
    mechanika swoich części tylko zostawisz mechanikowi wybór i zakup części.
    To on wtedy przed Tobą odpowiada za wykonaną robotę a nie producent paska.

    >>> Natomiast z tym utrzymaniem się na rynku to bym nie przesadzał -
    >>> strasznie ciezko zweryfikować jakosc mechanika.
    >>>
    >> No w przypadku opisanym obok było wszystko klarowne.
    >>
    > Chodzi mi o to ze inni klienci sie raczej o tym nie dowiedza...
    >
    >

    Mechanikowi powinno zależeć na posiadaniu płacących dobrze klientów.
    Zdecydowanie łatwiej jest w biznesie utrzymać klienta którego się już ma
    niż pozyskać nowego.
    Jedną z lepszych dróg na utrzymanie przy sobie klientów to zapewnienie ich
    zadowolenia. Niestety czasem oznacza to poświęcenie niektórych transakcji
    (i zysków)
    a nawet poniesienie kosztów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: