  • Data: 2009-03-28 08:56:52
    Temat: Re: tarcze hamulcowe
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** Kuczu
    Ja tak sobie mysle ze Ty chyba nie do konca wiesz o jakim motocyklu tu
    rozmawiamy

    Oczywista, przeciez to precle wiec tak sobie pitole ...wolno mi???
    A co we wtym amerykanskim snie jest skonstruowane/wymyslone/wyprodukowane w
    jusej???
    Montuja go choc??? Czy na taiwanie???
    Pytambo_nie_wiem a podobno precle wiedza wszystko
    BTW przysiadalem sie do jednego takiego lightinga na MB w Wawie, i jedyno co
    mi sie podoba to jego dlugosc, paczysz do przodu - ancfalt paczysz do tylu
    rowniez ancfalt.
    Tytus

    P.S. Wrzucilem dyskietke z internetem do kompa i nie znalazlem zadnych
    pozytywnych opinii na jego temat oprocz marketingowego belkotu pismakow.
    Ale oni wszyscy moga sie mylic...