  • Data: 2009-03-28 09:54:20
    Temat: Re: tarcze hamulcowe
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote

    > BTW przysiadalem sie do jednego takiego lightinga na MB w Wawie, i jedyno
    > co mi sie podoba to jego dlugosc, paczysz do przodu - ancfalt paczysz do
    > tylu rowniez ancfalt.

    Troche pitolisz lajting wcale nie jest taki najgorszy, przyjmujac zalozenie
    ze to nie motocykl tylko street fighter do miasta jest znakomity,
    wyglada raczej orginalnie wiec rwac sie na to tez da a z pod swiatel daje
    rade.
    Trzeba sobie zawsze pomyslec co poeta mial na mysli dzielo tworzac.
    Na hard enduro tez masz silnik pod dupa i roszeczke miekkiego
    plastiku z przodu i z tylu a jakos nikt nie narzeka ze nie da sie tym
    poleciec na weekend do chorwacji.
    No i zeby nie bylo dla mnie choppery to nie motocykle :-) a juz szczegolnie
    te wyprodukowane pod marka dla lekarzy, aktorzyn i adwokatow.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)