  • Data: 2010-12-02 14:19:41
    Temat: Re: tankowanie do butelki
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <c...@o...pl> wrote in message news:id85b4$fek$4@news.onet.pl...

    > To rozumiem ale starałem się dociec czy faktycznie benzyna zjada plastik.
    > Bo to, że wszystkie atesty i homologacje to narzędzia do robienia kasy to
    > wiem nie od dziś.

    Atesty i homologacje to próba zrobienia jakiegoś porządku w bałaganie.
    To, że to kosztuje kasę - dlaczego nie? Wolałbyś aby homologacje były
    finansowane z podatków czy opłacane przez zainteresowanych biznesmanów?
    Ktoś, kto produkuje baniaczek do benzyny nie robi tego charytatywnie,
    robi to dla pieniędzy - testy jego produktu powinien opłacić z własnej
    kiesy.