  • 11. Data: 2010-12-02 08:00:40
    Temat: Re: tanie łańcuchy. warto czy nie?
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Lewis !:

    > Heh może po tegoroczne zimie ktoś wpadnie na pomysł dopuszczenia do
    > ruchu opon z kolcami? ;) Fajnie by było.

    Na śniegu kolce NIC nie dają !!!!!

    Łańcuchy - tak. Kolce - na lód i bardzo twardy śnieg.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 12. Data: 2010-12-02 08:19:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Dec 2010 19:46:57 +0100, <s...@a...pl>
    >Zadaj jej pytanie, czy je założy. Myślę, że wiele kobiet po takim pytaniu
    >zrezygnuje :)

    http://moto.pb.pl/2283775,18558,czas-zalozyc-skarpet

    weisssock

    J.

  • 13. Data: 2010-12-02 08:57:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.12.2010 20:36, krzysiek pisze:

    > Może samochodowe będą następne :)
    > Wtedy mozna by w koncu przestać sypac na drogi ten niszczący wszystko
    > solny syf a zamiast tego tylko zgarnąć snieg, ubic co zostanie i
    > ewentualnie posypać żwirem.

    Popieram. W sumie najprzyjemniej mi się jeździ obecnie po odcinkach,
    które właśnie tak są oczyszczone.

  • 14. Data: 2010-12-02 11:58:46
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-02 08:00, Grzegorz pisze:
    > Hello Lewis !:

    > Na śniegu kolce NIC nie dają !!!!!
    >
    > Łańcuchy - tak. Kolce - na lód i bardzo twardy śnieg.
    >
    > pzdrw.

    A pod tym śniegiem zazwyczaj występuje ubity, mocno zmarznięty śnieg
    prawie jak lód, wtedy kolce ratują tyłek.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 15. Data: 2010-12-02 13:47:36
    Temat: Re: tanie lancuchy. warto czy nie?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    news:4cf75181$1@news.home.net.pl... W dniu 01.12.2010 20:36, krzysiek pisze:
    > Popieram. W sumie najprzyjemniej mi sie jezdzi obecnie po odcinkach,
    > które wlasnie tak sa oczyszczone.

    Dokladnie. W Austrii w gorach tak robia i jezdzi zupelnie dobrze bez
    lancuchow (i bez kolcow).

    --
    Axel

  • 16. Data: 2010-12-02 14:34:13
    Temat: Re: tanie łancuchy.warto czy nie?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Pytanie kogo zabije kolec wystrzelony z opony auta pędzącego 140 km/h (a jak wiadomo
    polscy kierowcy przestrzegają powszechnie
    ograniczenia prędkości).
    Bo taki z roweru to nikogo.

    -----

    | W tym roku w końcu dopuszczono do ruchu opony z kolcami.
    | Rowerowe :)
    | Swoją droga naprawdę świetnie sobie radzą na oblodzonych ulicach - dojeżdzam na
    takich do pracy - osczędzam masę czasu na
    skrobaniu auta 2 razy dziennie.

  • 17. Data: 2010-12-02 20:37:50
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
    >
    > Jak sie wybieracie na ferie w gory to warto. Jak sie trzeba z rowu
    > wygrzebac to tez warto. Czasem do ruszenia spod domu.
    > Ale oczywiscie jak sie ma 200km do przejechania to lancuchy nie pomoga.
    >
    > Ja mimo intensywnego uprawiania narciarstwa lancuchy uzylem .. raz.
    > Bardziej przydatna saperka.

    Ten jedyny sezon kiedy użyłem łańcuchów to akurat i na więcej niż 200km
    były potrzebne. Po pierwsze całe jeżdżenie na miejscu na stok i po
    miasteczku (nie miało sensu zdejmowanie i tak było kompletnie zasypane),
    część to wycieczka górskimi drogami do znajomych 100km tam i 100km
    nazad; inna część to powrót 400km do domu kiedy okazało się że zima
    zaatakowała jeszcze mocniej i główne drogi stoją (jak spytałem policjana
    "panie, którędy przejechać" to mi powiedział -- "na wprost tirek, na
    prawo dwa tirki, na lewo skos tirek i autobus i dalej kolejny tirek; pan
    cofnij i dookoła tak-a-tak, tam boczna droga i jeszcze nie mieliśmy
    informacji, że coś ją zablokowało)".

    pzdr
    \SK

  • 18. Data: 2010-12-04 20:42:11
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Axel napisal:
    > Dokladnie. W Austrii w gorach tak robia i jezdzi zupelnie dobrze bez
    > lancuchow (i bez kolcow).

    Ehm, ILE ODWILŻY mają w ciągu sezonu? Takich, że śnieg na drodze
    wytapia się do czystego asfaltu? No? Ile?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2010-12-04 22:24:47
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

    > Ehm, ILE ODWILŻY mają w ciągu sezonu? Takich, że śnieg na drodze
    > wytapia się do czystego asfaltu? No? Ile?

    Co to ma do tego, ze po niedsniezonej i nieposolonej drodze tez sie dobrze
    jezdzi?

    --
    Axel

  • 20. Data: 2010-12-04 22:34:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010 22:24:47 +0100, Axel wrote:

    >Co to ma do tego, ze po niedsniezonej i nieposolonej drodze tez sie dobrze
    >jezdzi?

    Bo jakos tak u nas w nizinnym klimacie najpierw sie z tego robi
    wyslizgany lod, a potem glebokie dziury.

    J.