    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tani tester pojemności baterii litowo-jonowej
    Date: Sat, 04 Apr 2015 15:17:08 +0100

    Pszemol pisze:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mfomcj$6n0$1@dont-email.me...
    [..]

    > No więc sam sobie wytrącasz z ręki argument że iPhone
    > jest do kitu bo nie robi tego czy tamtego...

    Jest wyborem do kitu.

    > User który dokonuje wyboru iPhone czy innego smartfone wcale
    > nie potrzebuje ani tego ani tamtego feature.

    Wiem, powtórzę po raz trzeci czego potrzebuje - lansu.

    [..]

    > Po pierwsze: w takim USA ten iPhone kosztował TYLE SAMO co
    > kilka innych telefonów z subsydią w abonamencie. A więc ceny
    > były wyrównane i nie stanowiły punktu przy porównaniu...

    To chyba zależy jakie to telefony. Weź jeszcze pod uwagę że w USA są na
    rodzimym rynku bez obciążenia cłem, każdy inny producent musi je
    doliczyć. Skoro nadal pułap cenowy jest taki sam to chyba ktoś tu z
    kogoś zdziera kasę.

    > Po drugie: wiele osób stać na telefon bez względu na to ile on
    > kosztuje i nie zawsze wybór uwzględnia nawet cenę... Kupujesz
    > po prostu co bardziej lubisz, co Ci się bardziej podoba i lepiej
    > leży w ręce bez względu na cenę.

    To by oznaczało że mamy globalną poprawę stopy życiowej skoro ponad 40%
    użytkowników komórek stać na ogryzka.

    > Po trzecie: iPhone po prostu działa dobrze. I działa dobrze zawsze.
    > Ktoś tu wczoraj czy przedwczoraj pisał o swoim telefonie z Androidem
    > przy okazji słuchawki BT - nie chce mi się szukać kto to był i co to
    > za telefon był - skarżył się że coś tam w 70% mu działa ale często
    > się wiesza, czasem się resetuje... Tu tkwi różnica - wielu userów
    > ze świata Androida uważa że to normalne że coś nie działa, że
    > się "od czasu do czasu wiesza" lub resetuje. iPhone działa zawsze.

    To chyba jedyny punkt z którym się zgodzę, jedyne usterki z jakimi się
    spotykam to spuchnięte baterie lub padnięta pamięć eMMC, a tak to zbite
    szybki i zalańce.

    [..]

    > Ale będzie działać tak samo dla obu testów obu baterii.

    Sam się przekonasz.

    > W przeciwieństwie do włączonego telefonu, który dziś może
    > sczytać duże fotki z facebooka czy też rozładować się
    > w czasie długiej telekonferencji na Skype a jutro na innej
    > baterii, pracować pod innym obciążeniem. Po to propozycja
    > testu ładowania w czasie wyłączenia.

    Będziesz miał pomiar ile weszło, brak jeszcze pomiaru ile wyszło,
    wyjmiesz baterię i zmierzysz, tak czy siak fona rozbierzesz. Nie masz
    zasilacza warsztatowego?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html