    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tani tester pojemności baterii litowo-jonowej
    Date: Sat, 4 Apr 2015 08:02:18 -0500

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mfomcj$6n0$1@dont-email.me...
    > [..]
    >
    > Uwierz mi że to nie ja jestem fanatykiem.

    Tak, tak, uwierzę fanatykowi w jego własne zapewnienia że nie jest
    fanatykiem.

    > Wszystkie potrzeby 99% userów spełniłaby nokia 3310, ale nieee, teraz jest
    > lans na iPhona, nieważne że 99% funkcji nigdy nie użyje.

    No więc sam sobie wytrącasz z ręki argument że iPhone
    jest do kitu bo nie robi tego czy tamtego...
    User który dokonuje wyboru iPhone czy innego smartfone wcale
    nie potrzebuje ani tego ani tamtego feature.
    I wtedy mu naprawdę zwisa i powiewa że iPhone nie ma
    funkcji której on i tak nie potrzebuje do niczego...
    A postawiłbym śmiałą tezę, że w tym 1% którzy twierdzą że
    tej funkcji potrzebują pewnie połowa "potrzebuje" jej tylko
    po to, aby uzasadnić przed sobą samym że kupili "lepszy" telefon :-)

    > Zatem jakie jest uzasadnienie dla zakupu telefonu kosztującego kilka razy
    > drożej niż jakikolwiek inny posiadający taki sam zbiór funkcji?

    Po pierwsze: w takim USA ten iPhone kosztował TYLE SAMO co
    kilka innych telefonów z subsydią w abonamencie. A więc ceny
    były wyrównane i nie stanowiły punktu przy porównaniu...
    Po drugie: wiele osób stać na telefon bez względu na to ile on
    kosztuje i nie zawsze wybór uwzględnia nawet cenę... Kupujesz
    po prostu co bardziej lubisz, co Ci się bardziej podoba i lepiej
    leży w ręce bez względu na cenę.
    Po trzecie: iPhone po prostu działa dobrze. I działa dobrze zawsze.
    Ktoś tu wczoraj czy przedwczoraj pisał o swoim telefonie z Androidem
    przy okazji słuchawki BT - nie chce mi się szukać kto to był i co to
    za telefon był - skarżył się że coś tam w 70% mu działa ale często
    się wiesza, czasem się resetuje... Tu tkwi różnica - wielu userów
    ze świata Androida uważa że to normalne że coś nie działa, że
    się "od czasu do czasu wiesza" lub resetuje. iPhone działa zawsze.

    I możesz tu kontrargumentować że nie resetuje się i nie zawiesza
    bo prostszy, bo brakuje mu funkcji, bo łatwiej zrobić prostszy
    - ale właśnie o to chodzi, i to tym gorzej dla Androida skoro
    rzadko- lub wcale-nieużywane funkcje mają być powodem dla
    skomplikowania GUI czy powodem dla zawieszania się i resetów
    to tym bardziej ja ich nie chcę :-)

    > [..]

    > Ano elektronika nadal będzie pracować i pobierać prąd fałszując wynik
    > pomiaru.

    Ale będzie działać tak samo dla obu testów obu baterii.
    W przeciwieństwie do włączonego telefonu, który dziś może
    sczytać duże fotki z facebooka czy też rozładować się
    w czasie długiej telekonferencji na Skype a jutro na innej
    baterii, pracować pod innym obciążeniem. Po to propozycja
    testu ładowania w czasie wyłączenia.