  • Data: 2015-04-04 14:46:00
    Temat: Re: tani tester pojemności baterii litowo-jonowej
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:mfoglt$i9s$1@dont-email.me...
    [..]
    > Masz typowo fanatyczne podejście... Wyluzuj...

    Uwierz mi że to nie ja jestem fanatykiem.

    > Funkcjonalność iPhone spełnia WSZYSTKIE potrzeby pewnie 99% userów.

    Wszystkie potrzeby 99% userów spełniłaby nokia 3310, ale nieee, teraz
    jest lans na iPhona, nieważne że 99% funkcji nigdy nie użyje.

    > A ten 1% userów którzy rzeczywiście potrzebują czegoś, czego iPhone nie
    > ma mogą sobie kupić telefon który te opcje ma. Reszta 99% userów nie
    > będzie widzieć różnic między iPhone a innymi telefonami bo i tak używa
    > tylko mały podzbiór oferowanych przez te telefony funkcji.

    Zatem jakie jest uzasadnienie dla zakupu telefonu kosztującego kilka
    razy drożej niż jakikolwiek inny posiadający taki sam zbiór funkcji?

    [..]

    > Co to zmienia w kwestii przeprowadzanego testu ładowania baterii?
    > Pomieszało Ci się z jakimś innym zagadnieniem ?

    Ano elektronika nadal będzie pracować i pobierać prąd fałszując wynik
    pomiaru.

    [..]

    --
    AlexY