    From: "AS" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tani tester pojemności baterii litowo-jonowej
    Date: Wed, 1 Apr 2015 23:51:11 +0200

    Super! To jest nawet lepsze niż sobie wymarzyłem bo nie ma kłopotu z
    podłączaniem się bezpośrednio do baterii przez nietypowe złączki... Ciekawe
    jak dokładne sa pomiary... Jaka odchyłkę w % masz przy dwu kolejnych
    pomiarach tej samej baterii?
    Czy tam to kupiłeś właśnie na AliExpress? Ile czekałeś na wysyłkę?

    Zamawiałem 3szt. (2 odsprzedałem) dokładnie u tego sprzedawcy bo w komplecie
    daje miernik + obciążenie. Przesyłka z Chin to około 3-4 tygodnie. Nie
    traktował bym tego jako miernik laboratoryjny, ale dość wygodny wskaźnik.
    Komórki nigdy nie rozładowywałem aż do jej wyłączenia się, więc pomiary
    ładowania robiłem od różnych poziomów rozładowania (przez mgłę pamiętam
    wynik 1600mAh na baterii 2100mAh przy niewyłączonej komórce). Kolega mierzył
    tani mini power bank z marketu i sporo mu brakowało do deklarowanej
    pojemności. Pojemność przy rozładowaniu (wtedy działa przetwornica) była
    dużo mniejsza niż przy ładowaniu (ładowanie chyba pasywne), ale obie
    wartości i tak były sporo mniejsze od podawanych przez producenta.