  • 1. Data: 2009-11-04 09:57:47
    Temat: tani kask szczękowy
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    Przeszukiwałem archiwum ale tematy dotyczyły zazwyczaj kasków powyżej 1kzł.

    Chce coś kupic do 500PLN. Wydaje się to jak najbradziej wykonalne. Prosze
    tylko o info od użytkowników który model z tych tansych warto kupić.

    AGV Longway
    nitro f346-vn, f376-vn
    AGV 2008 MDS Modular 1
    HJC CL-MAX
    Caberg Rhyno
    AIROH MATHISSE

    Te kaski mozna kupić w przedziale 350-500PLN.

    Który warto? Może inne propozycje w tej cenie

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 2. Data: 2009-11-04 10:44:28
    Temat: Re: tani kask szczękowy
    Od: "maciek" <k...@k...pmj>

    > nitro f346-vn,

    Pomykam na trampku w powyższym kasku sygnowanym przez g-mac. Nie mam
    porównania z innymi jeśli chodzi o jazdę, ale podczas mierzenia jako jedyny
    przypadł mi do gustu (nie mierzyłem AGV). W jeździe miejskiej bardzo dobrze
    się spisuje, stojąc na światłach paruje czasami, ale podczas jazdy
    wentylacja jest OK. Ma fabrycznie miejsce do zamontowania pinlocka, jednak
    nie orientowałem się ile takie cudo kosztuje.

    mad.dog
    xl600v

  • 3. Data: 2009-11-04 11:43:56
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Scyzoryk pisze:
    Uzywam Airoha MATHISSE RS,(z blendą)da się przeżyć,nic nie
    odpada,trochę głośny,ale to chyba norma za te pieniądze.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-11-04 17:10:23
    Od: "scyzoryk" <g...@w...pl>

    > Pomykam na trampku w powyższym kasku sygnowanym przez g-mac. Nie mam
    > porównania z innymi jeśli chodzi o jazdę, ale podczas mierzenia jako
    > jedyny

    a ten kask ma coś wspólnego z Nitro. Wygląda w sumie identycznie. To nie
    jest jakaś chińszczyzna? Nie znam firmy...

    Pozdr

  • 5. Data: 2009-11-04 22:16:02
    Od: Ru <c...@g...com>

    On 4 Lis, 10:57, "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote:
> [...]
    > AIROH MATHISSE
    >
    > Te kaski mozna kupić w przedziale 350-500PLN.
    >
    > Który warto? Może inne propozycje w tej cenie
    A nie pomyslales o LS2 Delta? Cenowo sie miesci no i tez szczekowy
    jest ;) Ja cale lato na nim zjezdzilem i generalnie nie mam powodow do
    narzekan na niego - za ta cene jest ok. Owszem w chlodniejsze dni
    zwlaszcza teraz byl problem z parowaniem, ale nie liczac tego nie
    zauwazam jakichs wielkich minusow przy spokojnej (do 140km/h) jezdzie
    chopperkiem. Duzym jego plusem jest blenda przeciwsloneczna ktora
    sobie bardzo cenie. Z racji okularow szukalem szczekowca i sprzedawca
    w tej cenie wlasnie LS2 zaproponowal no i na wybor nie narzekam :)

  • 6. Data: 2009-11-06 08:21:31
    Od: "maciek" <k...@k...pmj>

    > a ten kask ma coś wspólnego z Nitro. Wygląda w sumie identycznie. To nie
    > jest jakaś chińszczyzna? Nie znam firmy...

    Zaguglaj za MRD. Jest to koncern, który trzyma w łapie Nitro, G-mac, Takachi
    i chyba coś jeszcze. Kaski są bliźniacze, ceny podobne. Popatrz na jebaju -
    za 2 kaski z przesyłką DHL z UK wyszło ~550zł.

    Pzdr
    Maciek

  • 7. Data: 2009-11-06 17:33:10
    Od: "scyzoryk" <g...@w...pl>

    >w tej cenie wlasnie LS2 zaproponowal no i na wybor nie narzekam :)

    Udało mi się upolować za niecałe 350PLN Nitro f346-vn. Opinie ma niezłe,
    sporo ludzi tego używa. Na forum afryki i transalpa sporo userów jest
    zadowolonych więc mam nadzieję że będzie ok.

    Pozdr
    Scyzoryk
    xl 600v