  • 11. Data: 2010-01-26 14:05:18
    Temat: Re: takie cudo czy coś warte ?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    szymo wrote:
    > Wyczaiłem takie cuś na aledrogo ->
    > http://allegro.pl/item900199418_ocieplacz_nosidelko_
    pokrowiec_na_akumulator_c.html

    > Czy ktoś ma ? czy toto coś daje ? Wiem że w nowszych samochodach dają
    > to fabrycznie ale czy to aby w naszej zimie nie jest tylko zbędny

    bzdura

  • 12. Data: 2010-01-26 14:09:04
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Papkin"

    > W voodoo kult tez wierzysz?
    >
    > Ja mam 3 auta, zaden nie ma skarpety na akumulator i wszystko pali
    > poprawnie. Benzyny i diesle. Jedno auto tylko ma 2lata, reszta
    > wiecej.

    Potrafisz uwierzyć w takie voodoo, że w nieogrzewanym garażu może
    być -10 a tuż obok niego pod wiatą -20? - cuda nie?

  • 13. Data: 2010-01-26 14:17:29
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Izolacja cieplna nic nie da jeśli nie ma różnicy temperatur pomiedzy
    > stroną izolowaną i nie izolowaną. Może rozwiązaniem byłoby jakies
    > ogrzewanie elektryczne akumulatora + izolacja ale sama izolacja nie wiem
    > od czego ma izolować?

    czemu zaraz elektryczne,
    termofor trzeba do tej kołderki wepchnąć
    P.

  • 14. Data: 2010-01-26 14:30:30
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > W voodoo kult tez wierzysz?

    no popatrz, nawet w ten kult to niektórzy producenci wierzą i dają podobne
    ocieplacze (izolacje poprawnie mówiąc) fabrycznie,
    brat

  • 15. Data: 2010-01-26 14:32:56
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Papkin pisze:
    pokrowiec_na_akumulator_c.html

    > bzdura
    A może coś więcej ni tylko wyuzdane z argumentów słowo ?

  • 16. Data: 2010-01-26 14:33:35
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Wyczaiłem takie cuś na aledrogo ->
    > http://allegro.pl/item900199418_ocieplacz_nosidelko_
    pokrowiec_na_akumulator_c.html

    > Czy ktoś ma ? czy toto coś daje ? Wiem że w nowszych samochodach dają to
    > fabrycznie ale czy to aby w naszej zimie nie jest tylko zbędny gadżet
    > który i tak nic nie da. No bo tak na chłopski rozum jak samochód stoi całą
    > noc przy 20-25 st. mrozu to przewieje nawet w środku budę a co dopiero
    > silnik. Czy ten "ocieplacz" coś w ogóle daje poza tym że właściciel się
    > lepiej czuje ??

    to nie jest "ocieplacz" ale izolacja, ma za zadanie zmniejszać szybkość
    zmian temperatury akumulatora, generalnie mam ale niewiele/nic to (nie) daje
    w "normalnej" eksploatacji,
    brat

  • 17. Data: 2010-01-26 14:37:10
    Od: szymo <s...@w...pl>

    bratPit[pr] pisze:
> [...]
    >
    > to nie jest "ocieplacz" ale izolacja, ma za zadanie zmniejszać szybkość
    > zmian temperatury akumulatora, generalnie mam ale niewiele/nic to (nie)
    No właśnie i kupić nie kupić ..... hmmm... chyba trzeba się z tym
    przespać. - to znaczy z pomysłem nie konieczenie z ocieplaczem :))

  • 18. Data: 2010-01-26 14:48:41
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > no popatrz, nawet w ten kult to niektórzy producenci wierzą i dają
    > podobne ocieplacze (izolacje poprawnie mówiąc) fabrycznie,
    > brat

    Bo bedzie łoś ktory sie na to skusi?

    Stoi auto na dworze i jakim cudem chcesz to marne cieplo (wynikacje z reakcji
    chemicznych) utrzymac cala noc przy -15?! Wolne zarty hehe!!!

    No i qrfa jak to sie montuje? U mnie akumulator trzyma solidna lapa na dole
    oraz obejma, nie wiem jak mam ubrac akumulator w to cudo i jeszcze zamontowac
    go tak jak fabryka przewidziala czyli solidnie.

    Ocieplacz hmm, wg mnie to izolator i to marny :)

  • 19. Data: 2010-01-26 14:51:05
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > No właśnie i kupić nie kupić ..... hmmm... chyba trzeba się z tym
    > przespać. - to znaczy z pomysłem nie konieczenie z ocieplaczem :))

    Wytlumaczylem moje stanowisko juz w watku, jeszcze raz - co z mocowaniem?
    Przypominam ze krecenie kluczem golymi lapami przy -15 to sajgon, trzeba miec
    sprawny samochod albo akumulator albo oba te czynniki i pali od 1-2 obrotu.

    Mam innego pomysla dla sado-maso samochodowych, obkladasz akumulator kartonem i
    psikasz pianka do okien jak opetany, izolacja doskonala i hermetyczna nieomal
    :P

  • 20. Data: 2010-01-26 15:01:26
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Bo bedzie łoś ktory sie na to skusi?

    rozumiesz określenie wyposażenie fabryczne (czyli nie opcjonalne) ?
    brat