  • 41. Data: 2010-02-06 16:47:10
    Temat: Re: takie cudo czy coś warte ?
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Koledzy - u was akumulator lata pod maska jak stalowa kulka we
    > filperze? U mnie trzyma go lapa na dole, dodatkowo bardzo wkurzajaca
    > (przy wyjmowaniu aku) obejma i na niej skrzynka z bezpiecznikami.

    A u mnie przykrecony jest na gorze, ale gdybym chcial zamocowac pokrowiec to
    problemow bym nie napotkal.

    > Litosci, jak chcecie zamontowac taki szajs i jednoczesnie miec
    > akumulator przykrecony do karoserii? Czekam na pomysla kurna no.

    Litosci, jak mialem poldka z bardzo slabym aku (wyjmowalem na noc) to aku
    byl przykrecany wlasnie taka lapa na dole.
    Nosidlo jakos nie bardzo jej przeszkadzalo.

    > Ja to widze tak ze da sie pokryc 5 bokow, spod nie ruszony, na dole
    > wieje wiec. Od gory kupa dzior potrzebna do wyprowadzenia kabli. Halo
    > jak nie ma spodu to jak chcesz to wyjmowac? Jak nie jest szczelna
    > izolacja to jak to ma cokolwiek pomoc?

    Zle widzisz - nosidelko zakrywa wszystkie powierzchnie, a ze Ty nie
    potrafisz go zamontowac to ja juz nic nie poradze ;-)
    [ zueplnie inna sprawa jest, czy nawet calkowite przykrycie cos mu da, jak
    sam aku do dupy ]

    > Litosci czy tu pisza faceci czy plec piekna ktora sie z natury
    > technika nie interesuje? Za komuny byly takie fajne plandeki na auto,
    > kocyki by mu lakier sie nie zestarzal (choc i tak uzywany samochod
    > kosztowal wiecej niz z salonu...). Teraz to wyginelo na szczescie. No
    > sa super pokrowce na auto z allegro - z foli jak do produkcji workow
    > na smieci... no comment.

    Ja ostatnio taki fajny, caly przezroczysty na gumke za 24.99 widzialem...
    ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 42. Data: 2010-02-06 16:53:46
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > przy -20 kazdy stopien sie liczy, a aku do tych -20 stygnie
    > asymptotycznie :-)

    Obecnie mam nowy akumulator, ale widze jak sie samochod zachowuje przy
    roznych temperaturach (przed rozgrzaniem - po rozgrzaniu wszystko ustepuje):
    -10 stopni: brak roznic, skrzynia dziala normalnie, wspomaganie tez
    -20 stopni: skrzynia dziala jak w smole, wspomaganie wyraznie ciezej
    -25 stopni: skrzynia dziala jakby byla oblepiona guma do zucia, wspomaganie
    jakby zamaist plynu byl koloid, komfort jazdy jak polonezem bez wspomagania
    ;-)

    Nie wiem jak jest dalej :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 43. Data: 2010-02-10 13:08:25
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński"

> [...]
    > -25 stopni: skrzynia dziala jakby byla oblepiona guma do zucia,
    > wspomaganie jakby zamaist plynu byl koloid, komfort jazdy jak

    W takim razie musisz wyjechać z garażu ;-)

    ps. dowcip
    - słuchaj Wania ponoć tam u was w Irkucku - 60 stopni?
    - e nie... ledwo -35
    - no jak nie w TV podawali, że -60
    - aaaa...to może na dworze!!!