    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: taka sobie historyjka dla serwisantów
    Date: Wed, 18 Jan 2012 20:28:19 +0100

    > A jak trzeba wylutować takie BGA z płytki to czym to robisz?
    Nie miałem jeszcze takiej potrzeby. Do tej pory wystarczało grzanie.
    Jeżeli się zdarzy to palnikiem gazowym.
    Wydaje mi się, że wylutowanie nie stanowi zbyt dużego problemu.
    Większy to montaż, ze względu na:
    1) precyzyjne umiejscowienie elementu
    2) uzyskanie jednorodnej, zbliżonej wielkości każdego padu
    Nie robiłem, ale wydaje mi się to zupełnie proste.

    S.