  • Data: 2014-05-26 16:39:33
    Temat: Re: taka sobie ciekawostka
    Od: w.mak%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 15:44:59 UTC+2 użytkownik Waldemar Krzok napisał:
    > Tak dla informacji i ostrzeżenia, ciakawe zjawisko.
    > Pewnie terpenyna z żywicy rozpuściła gumę.

    > Waldek

    Przed (bardzo) wielu laty miałem reporterski (szpulowy) magnetofon firmy Telefunken,
    z oryginalnym mikrofonem wyposażonym w regulator wzmocnienia
    i wskaźnik wysterowania.
    Mikrofon przechwywałem przez miesiąc - dwa z kablem owiniętym na rękojeści.
    Po odwinięciu kabla zszokowałem się - zobaczyłem odciśnięty "gwint" o głębokości ok
    0.5 mm.
    Pogryzła się chemicznie izolacja kabla z tworzywem mikrofonu!
    Fabryczna konstrukcja, porządnej zachodnio-niemieckiej firmy!