  • 61. Data: 2016-06-14 00:44:17
    Temat: Re: Taka ciekwostka firmy
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-13 o 22:35, Budzik pisze:
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A godzą się?
    Teraz lekarze organizują strajk.Niedługo się zacznie.
    Niektóre warchoły w przychodniach przyszpitalnych źle traktują pacjentów
    oczekujących 3 m-ce na wizytę. Szybko ich przepędzają, bo im się spieszy
    do renomowanych prywatnych klinik.
    Taki powiedzmy ortopeda Jacek Krupa za szpitala przy ul. Stępińskiej.
    Czytałam komentarze na temat jego pracy i ludzie pisali, żeby tego
    lekarzyka omijać szerokim łukiem. On obejrzał zdjęcie spraed operacji, a
    nie po schrzanionej operacji i powiedział, że wszystko ok i
    sioooooooooo, do domu!
    A niech go szlag trafi tego pasożyta.

    --
    animka

  • 62. Data: 2016-06-14 07:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> [...]
    > lekarzyka omijać szerokim łukiem. On obejrzał zdjęcie spraed operacji, a
    > nie po schrzanionej operacji i powiedział, że wszystko ok i

    Co maja lekarze do wykwalifikowanych ludzi godzących się na słabe warunki
    pracy?

  • 63. Data: 2016-06-14 10:10:11
    Temat: Re: taka skurwiala firma - TFU !
    Od: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i juz jest za dwie dwunasta ! ??????? <9...@9...int.invalid>

    suryga wrote:
    > zmieniła pracę
    > w USrael'skiej firmie która zajmuje się bezpieczeństwem
    > w sieci

    oto mamy zwierciadlo jevvpolshevitzkej wyzeraczki
    gowna, spijaczki szczyn, lykaczki jevvSpermy, TFU!

    USraelska MORDszmata zajmuje sie tylko i wylacznie
    szpiegostwem i ZLODZIEJSTWEM technologi, poza tym
    nakreca do III WS! Wy slepe CAPY, MLOTY, KOLTUNY!

    ! https://goo.gl/6tJSrT -- https://goo.gl/hM7iI2 !

    ! https://goo.gl/hdAnL1 -- https://goo.gl/BoFOHH !

    ! https://goo.gl/Q6cmS2 <> https://goo.gl/ropGLp !

  • 64. Data: 2016-06-18 19:27:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-14 o 07:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Co maja lekarze do wykwalifikowanych ludzi godzących się na słabe warunki
    > pracy?
    Nie wiem.
    Tego posta nie pisałam dziś.

    --
    animka

  • 65. Data: 2016-06-19 12:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Nie wiem.
    > Tego posta nie pisałam dziś.

    ROTFL

  • 66. Data: 2016-06-19 21:31:37
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Wiwo" napisał w wiadomości grup

    ..

    >No cóż, skoro pracownik sobie na to pozwala, to widocznie na to zasługuje.

    Mowisz, ze zarabiajac np. 20k na miesiac, postawiłbyś sie?

  • 67. Data: 2016-06-20 07:44:38
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Tylko koledzy z Izraela WYMUSILI na firmie że będą samsungi.
    >ot ciekawe...

    Niezmiennie mnie zadziwia, że antysemici faktycznie uważają Izrael za naród
    wybrany.

  • 68. Data: 2016-06-20 11:50:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ghost"

    >No cóż, skoro pracownik sobie na to pozwala, to widocznie na to zasługuje.

    Mowisz, ze zarabiajac np. 20k na miesiac, postawiłbyś sie?
    ---
    To nie od kwoty zarobku wynika tylko ilu zdolnych zastąpić na tym miejscu.