  • 51. Data: 2014-08-15 15:06:10
    Temat: Re: tak się zastanawiam
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 13:59:28 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    >
    > słabo ładuje się aku to zajrzałem do niej, okazało się że to trafo+mostek
    >
    > +rezystor ograniczenia prądu a ledki to wskaźnik spaku nap na tym
    >
    > rezystorze, bez obciążenia daje 16V, ale trafo mały to pod lekkim
    >
    > obciążeniem już daje tylko niecałe 14 :( i nic z tym za bardzo się nie
    >
    > zrobi a zresztą nie mam czasu aby to przerabiać.
    >
    > Mam w planach zrobic lepszą, ale że musiałem na szybko doładować aku to
    >
    > kupiłem taką paść, poprzednio ładowałem zasilaczem lab ale to za duże
    >
    > bydle do tachania, a i pokrywy się nie da zamknąć z nim w środku :)

    To faktycznie do dupy masz ładowarkę. Moja z zasilacza do ładowarki akumulatora w
    wiertarce akumulatorowej działa świetnie. szczytowo daje 1,5A z jak napięcie na
    akumulatorze dojdzie do 14,5V to pobór jest taki ile pobiera alarm, diodki. Samochód
    mało i bardzo mało jeżdżony ale musi być w stanie do odpalenia w każdej chwili to
    taką kombinację alpejską stosuję. Silnik żadna popierdółka bo dizel 2,5 litra w malej
    ciężarowce.

  • 52. Data: 2014-08-15 15:23:41
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > To faktycznie do dupy masz ładowarkę.

    Taką, jak Twój czytnik news

  • 53. Data: 2014-08-15 15:59:58
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 15:23:41 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:

    > Tak�, jak Tw�j czytnik news

    Z mojego czytnika jestem zadowolony. Dobrze wyświetla. Łatwo się go używa.

  • 54. Data: 2014-08-16 18:05:34
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-15 15:59, k...@g...com pisze:

    > Z mojego czytnika jestem zadowolony. Dobrze wyświetla. Łatwo się go używa.

    jego ładowarka też się sprzedała - ładnie świeciły diody. Łatwo się jej
    używa. A że do dupy to chyba nikt nie ma wątpliwości.
    Jakby ci auto zostawiało czarną chmurę za sobą albo olej pod sobą to też
    byś tak jeździł? Bo dobrze tobie się jeździ i łatwo go używa?

    Łukasz

  • 55. Data: 2014-08-16 19:03:07
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-16 18:05, dddddddd pisze:

> [...]
    > Jakby ci auto zostawiało czarną chmurę za sobą albo olej pod sobą to też
    > byś tak jeździł? Bo dobrze tobie się jeździ i łatwo go używa?

    A to do mnie czy do ptactwa?

    ---
    Pozdr

    Janusz_K

  • 56. Data: 2014-08-16 19:21:17
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-16 19:03, janusz_k pisze:
    > W dniu 2014-08-16 18:05, dddddddd pisze:
    >>
    > A to do mnie czy do ptactwa?
    >
    > ---
    > Pozdr
    >
    > Janusz_K

    przecież nie odpowiadałem tobie...
    Wim, wiem, do kogutka i tak żadne argumenty nie trafią

    Łukasz

  • 57. Data: 2014-08-16 22:27:56
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 16 sierpnia 2014 19:21:17 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

    > przecie� nie odpowiada�em tobie...
    >
    > Wim, wiem, do kogutka i tak �adne argumenty nie trafi�
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > �ukasz

    zamiast pisać o argumentach to byś się najpierw postarał je mieć.

  • 58. Data: 2014-08-17 09:52:16
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-16 22:27, k...@g...com pisze:

    > zamiast pisać o argumentach to byś się najpierw postarał je mieć.

    ten z wątku o sikaniu pod wiatę to chyba ty - ważne że tobie jest
    dobrze, inni niech się dostosują (mogą zmienić swój czytnik, mogą nie
    wchodzić do zasikanej wiaty itd..)

    Łukasz

  • 59. Data: 2014-08-17 13:03:00
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 09:52:16 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

    > ten z w�tku o sikaniu pod wiat� to chyba ty - wa�ne �e tobie jest
    >
    > dobrze, inni niech si� dostosuj� (mog� zmieni� sw�j czytnik, mog� nie
    >
    > wchodziďż˝ do zasikanej wiaty itd..)
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > �ukasz

    Oczywiście że najważniejsze jest żeby mnie było wygodnie. Poza tym korzystam z
    oryginalnego czytnika który powinien być wzorcem dla innych czytników. Jeśli z nim
    nie są zgodne to nie ma co liczyć ze google się do swoich klonów dostosuje. Przejdź
    na czytnik googla i będziesz miał spokój. Po co ja to napisałem, i tak nie
    zrozumiesz. Wiesz co, wpakuj mnie do kf. Ty będziesz miał spokój a ja nie będę
    narażony na czytanie ormowca.

  • 60. Data: 2014-08-17 14:07:21
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-17 13:03, k...@g...com pisze:

    > Oczywiście że najważniejsze jest żeby mnie było wygodnie. Poza tym korzystam z
    oryginalnego czytnika który powinien być wzorcem dla innych czytników.'

    sugerujesz że czytnik google był pierwszym czytnikiem grup dyskusyjnych?

    >Wiesz co, wpakuj mnie do kf.

    nie lubię tego robić bo i tak następny wyciągnie cię na wierzch

    Łukasz