-
Data: 2014-08-15 15:06:10
Temat: Re: tak się zastanawiam
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 13:59:28 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
> W dniu 14.08.2014 o 22:15 John Kołalsky <j...@k...invalid> pisze:
>
>
>
> >
>
> > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl>
>
> >
>
> >>> A najgorsze w tym jest to że to podtrzymanie bierze dośc sporo prądu,
>
> >>> przy małym aku w zimie kilka dni stania i nie odpalisz auta, wiem bo
>
> >>> już
>
> >>> tak kilka razy miałem.
>
> >>> --
>
> >>> Jak podtrzymanie bierze 20mA to jest już dużo. To 500 godzin 10Ah
>
> >>> akmulatora, czyli 20 dni. Akumulator z reguły przynajmniej dwa razy
>
> >>> więcej ma. Prosty wniosek z tego, że coś innego niż podtrzymanie
>
> >>> bierze Ci tyle prądu. Może to być np cała reszta tego radia, które ma
>
> >>> rozdzielone obwody podtrzymania a Ty je zwarłeś. Albo coś innego w
>
> >>> samochodzie, np lampka podświetlenia bagażnika z zepsutym włącznikiem.
>
> >>> Alarm. Cokolwiek. Też mi się rozładowuje w 3 dni i jeszcze nie
>
> >>> doszedłem co konkretnie tyle bierze.
>
> >> Już to mierzyłem, radio bieże nawięcej, 30mA, do tego trochę alarm i to
>
> >> wystarczy, mój aku ma 34Ah oczywiście nowy :)a że mało jeżdżę bo mam
>
> >> blisko to i doładować się nie zdąży,
>
> >> --
>
> >> Do doładowania akurat bardzo niewiele trzeba bo prąd ładowania duży.
>
> >>
>
> >>
>
> >> a marny prostownik pod tym
>
> >> obciążeniem wydala max 13,8V jak to niedawno zmierzyłem, takwięc
>
> >> ładowarka
>
> >> mi też nie ładuje w pełni. Takie uroki :)
>
> >> --
>
> >> To pod obciążeniem go ładujesz ?
>
> > No w samochodzie, czyli z tym nieszczęsnym radiem i alarmem :)
>
> > wyciągać ani odłączać go nie chcę bo potem za dużo ustawiania.
>
> > --
>
> > To 50mA Ci za bardzo tej ładowarki nie obciąży chyba, że jest znacznie
>
> > więcej. Nawet sobie teraz pomyślałem, że możnaby tak mierzyć prąd
>
> > rozładowania.
>
> Eee bo to taka dupiata ładowarka na szybko kupiona, taka jakich pełno po
>
> marketach ale ja ją kupiłem na alldrogo za 1/3 ceny.
>
> Ma jakieś ledki i elektronikę w środku, po tym jak doszedłem dlaczego tak
>
> słabo ładuje się aku to zajrzałem do niej, okazało się że to trafo+mostek
>
> +rezystor ograniczenia prądu a ledki to wskaźnik spaku nap na tym
>
> rezystorze, bez obciążenia daje 16V, ale trafo mały to pod lekkim
>
> obciążeniem już daje tylko niecałe 14 :( i nic z tym za bardzo się nie
>
> zrobi a zresztą nie mam czasu aby to przerabiać.
>
> Mam w planach zrobic lepszą, ale że musiałem na szybko doładować aku to
>
> kupiłem taką paść, poprzednio ładowałem zasilaczem lab ale to za duże
>
> bydle do tachania, a i pokrywy się nie da zamknąć z nim w środku :)
>
>
>
> --
>
>
>
> Pozdr
>
> Janusz
To faktycznie do dupy masz ładowarkę. Moja z zasilacza do ładowarki akumulatora w
wiertarce akumulatorowej działa świetnie. szczytowo daje 1,5A z jak napięcie na
akumulatorze dojdzie do 14,5V to pobór jest taki ile pobiera alarm, diodki. Samochód
mało i bardzo mało jeżdżony ale musi być w stanie do odpalenia w każdej chwili to
taką kombinację alpejską stosuję. Silnik żadna popierdółka bo dizel 2,5 litra w malej
ciężarowce.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.08.14 15:23 zhbick
- 15.08.14 15:59 k...@g...com
- 16.08.14 18:05 dddddddd
- 16.08.14 19:03 janusz_k
- 16.08.14 19:21 dddddddd
- 16.08.14 22:27 k...@g...com
- 17.08.14 09:52 dddddddd
- 17.08.14 13:03 k...@g...com
- 17.08.14 14:07 dddddddd
- 17.08.14 16:24 k...@g...com
- 17.08.14 17:48 dddddddd
- 17.08.14 17:50 Cavallino
- 17.08.14 18:28 dddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=