  • Data: 2014-08-15 15:06:10
    Temat: Re: tak się zastanawiam
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 13:59:28 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Eee bo to taka dupiata ładowarka na szybko kupiona, taka jakich pełno po
    >
    > marketach ale ja ją kupiłem na alldrogo za 1/3 ceny.
    >
    > Ma jakieś ledki i elektronikę w środku, po tym jak doszedłem dlaczego tak
    >
    > słabo ładuje się aku to zajrzałem do niej, okazało się że to trafo+mostek
    >
    > +rezystor ograniczenia prądu a ledki to wskaźnik spaku nap na tym
    >
    > rezystorze, bez obciążenia daje 16V, ale trafo mały to pod lekkim
    >
    > obciążeniem już daje tylko niecałe 14 :( i nic z tym za bardzo się nie
    >
    > zrobi a zresztą nie mam czasu aby to przerabiać.

> [...]

    To faktycznie do dupy masz ładowarkę. Moja z zasilacza do ładowarki akumulatora w
    wiertarce akumulatorowej działa świetnie. szczytowo daje 1,5A z jak napięcie na
    akumulatorze dojdzie do 14,5V to pobór jest taki ile pobiera alarm, diodki. Samochód
    mało i bardzo mało jeżdżony ale musi być w stanie do odpalenia w każdej chwili to
    taką kombinację alpejską stosuję. Silnik żadna popierdółka bo dizel 2,5 litra w malej
    ciężarowce.