  • 21. Data: 2010-09-14 07:14:32
    Temat: Re: tak na poprawe humoru :)
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 13 Wrz, 23:08, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Mogę
    > zlewać pierdnięcia pod tytułem "Pani o psełdonimie.." i tym podobne ujadania
    > ale nie to:)

    No tak PSEUDO mialo byc, jednak jestem niedouczony za co przepraszam
    tych co to razi.

    > Już dawno przestaliśmy żyć w czasach opatrzności.

    Zdaje Ci sie.

    > dość;)
    > marek

    Sam nie wiesz jak malo od nas, w tym Ciebie tez, zalezy.
    StaM

  • 22. Data: 2010-09-14 08:55:08
    Od: StaM <q...@g...com>

    > No tak PSEUDO mialo  byc, jednak jestem niedouczony za co przepraszam
    tych co to razi, bo napislaem peudonim, bez "s" i przyznalem sie do
    bledu, ale nie takiego jaki ty mi zarzucasz.
    W przeciwienstwie do Ciebie nie jestem panem tego swiata, nie potrafie
    zawracac biegu rzek i odwolywac klesk zywilolowych.
    Oczywiscie nie dam sobie wmawiac ze czarne to jest czarne, a biale to
    jest biale.
    StaM

  • 23. Data: 2010-09-14 10:31:07
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

> [...]
    > zawracac biegu rzek i odwolywac klesk zywilolowych.
    > Oczywiscie nie dam sobie wmawiac ze czarne to jest czarne, a biale to
    Tylko niewolnicy muszą szukać i mieć Pana Tego Świata..
    Oni też wiedzą, że czarne to kler, a białe to papież. Nikt im nie wmówi,
    że jest odwrotnie.
    pozdr.J.

  • 24. Data: 2010-09-14 10:47:57
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 14 Wrz, 12:31, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:

    >   Tylko niewolnicy muszą szukać i mieć Pana Tego Świata..
    > Oni też wiedzą, że czarne to kler, a białe to papież. Nikt im nie wmówi,
    > że jest odwrotnie.
    > pozdr.J.

    Kiedys,tez bylem "wolnym" Obecnie wychadzac rankiem na pierwszy
    spacer z pieskiem,
    jako niewolnik, musze pamietac by miec okolo piatki ojro, by obdarowac
    tych "wolnych"
    czekajacych na lawkach ba im powiedzic dziendobry . Pozdrawiam.
    Szczesliwy niewolnik.
    StaM

  • 25. Data: 2010-09-14 13:07:38
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2010-09-14 12:47, StaM pisze:

> [...]
    > tych "wolnych"
    > czekajacych na lawkach ba im powiedzic dziendobry . Pozdrawiam.
    <
    Dziwnie pojmujesz wolność (a raczej nie pojmujesz), wolnymi nazywasz
    ludzi, którzy są zależni od tego, czy Twojemu psu chce się sikać w
    powiązaniu z posiadaniem przez Ciebie ok 20 zł, którymi to pieniędzmi
    płacisz za możliwość przywitania się. Z kontekstu wypowiedzi wynika, że
    też kiedyś musiałeś czekać aż ktoś z wyprowadzi psa (zabierając drobne),
    co poczytywałeś błędnie jako wolność. Nic dziwnego, że jesteś teraz
    szczęśliwy, bo upokorzenie, nędzę i beznadzieję, które kojarzą Ci się z
    wolnością zamieniłeś na coś przyjemniejszego co nazywasz niewolnictwem.
    Może dlatego, że przyjmując, iż Twój pies sika dwa razy dziennie, to
    twoje koszty miesięczne wynoszą ok 1200 zł + karma +ew. hobby + tel.,
    internet, seks, mieszkanie, energia, śr. antykoncepcyjne, samochód,
    paliwo, taca, ubranie, jedzenie, radio Maryja, inne, to faktycznie -
    zarobienie na to wszystko, to niewolnictwo. Natomiast nadal uważam, że
    masz problem z pojęciem "wolność", ale od czego jest wikipedia?
    pozdr.J.

  • 26. Data: 2010-09-14 15:09:14
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 14 Wrz, 15:07, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:
> [...]
    >powiązaniu z posiadaniem przez Ciebie ok 20 zł
    > masz problem z pojęciem "wolność", ale od czego jest wikipedia?
    1.- sprostowanie-pijanym nie daje jalmuzny, a trzezwi sa zazwyczaj
    wczesnym rankiem.
    2.Nie ucz sie zycia na podstawie wikipedii, mozesz "zbladzic"
    3.Slucham i ogladam Al Jazeera. Co do filantropii to zostawmy to w
    tajemnicy.
    4.Nie chwale sie nawet urzedom podatkowym.
    5.Jestem rencista - odlicz srodki antykoncepcyjne.
    6.Dodaj wymiane sprzetu fotograficznego
    na nowszy od czasu, do czasu.
    pozdr StaM

  • 27. Data: 2010-09-14 16:02:34
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > zawracac biegu rzek i odwolywac klesk zywilolowych.
    > Oczywiscie nie dam sobie wmawiac ze czarne to jest czarne, a biale to

    Niczego Ci nie zarzucam. Nie wiem skąd wziąłeś pana świata. Również nie
    potrafię zawracać rzek. Poza tym nie specjalnie rozumiem o czym piszesz.

    marek

  • 28. Data: 2010-09-14 18:47:17
    Od: JD <j...@g...com>

    On 11 Wrz, 09:26, NEURON <2...@g...pl> wrote:
    > http://pornodemotywatory.pl/4661/Dobry_fotograf

    A tak z ciekawości, komuś to zdjęcie poprawiło humor?

    --
    JD

  • 29. Data: 2010-09-14 20:04:01
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-14 15:07:38 +0200, Łatwa Jolka <l...@v...pl> said:

    > Natomiast nadal uważam, że masz problem z pojęciem "wolność",
    Ty też.

    > ale od czego jest wikipedia?
    Mam nadzieję, że nie odpowiadam komuś, dla kogo wikipedia jest krynicą.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2010-09-14 20:06:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-14 17:09:14 +0200, StaM <q...@g...com> said:

    > 5.Jestem rencista - odlicz srodki antykoncepcyjne.
    Spadłem z krzesła.

    > 6.Dodaj wymiane sprzetu fotograficznego
    > na nowszy od czasu, do czasu.
    Nie, no to już perwersja. Tytułowa fotka to kolorowanka dla
    pięciolatków, przy tym.