  • 1. Data: 2010-09-11 07:26:30
    Temat: tak na poprawe humoru :)
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    http://pornodemotywatory.pl/4661/Dobry_fotograf

  • 2. Data: 2010-09-11 16:37:02
    Temat: Re: tak na poprawe humoru :)
    Od: JD <j...@g...com>

    On 11 Wrz, 09:26, NEURON <2...@g...pl> wrote:
    > http://pornodemotywatory.pl/4661/Dobry_fotograf

    Nie wiem czyjego.

  • 3. Data: 2010-09-11 19:02:45
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "JD" <j...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    news:fdca07ec-6ba0-4ae1-b4ef-ff4577894036@e20g2000vb
    n.googlegroups.com...
    > On 11 Wrz, 09:26, NEURON <2...@g...pl> wrote:
    >> http://pornodemotywatory.pl/4661/Dobry_fotograf
    >
    > Nie wiem czyjego.

    A co ksiadza, prosze ksiedza tylko gejowskie obrazki raduja?

  • 4. Data: 2010-09-11 19:41:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-11 21:02:45 +0200, "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> said:

    > A co ksiadza, prosze ksiedza tylko gejowskie obrazki raduja?

    Powinieneś iść do psychoanalityka.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-09-12 09:06:02
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Powinieneś iść do psychoanalityka.
    > --
    > Pozdrawiam

    > JA

    Ja? Czy ty, JA?

  • 6. Data: 2010-09-12 09:10:23
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-12 11:06:02 +0200, "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> said:

    > "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Ja? Czy ty, JA?

    Nie lubisz księży i dajesz temu wyraz przy każdej się okazji.
    To jest frustracja.

  • 7. Data: 2010-09-12 16:28:14
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "JA"

    > Nie lubisz księży i dajesz temu wyraz przy każdej się okazji.
    > To jest frustracja.

    Czyżby? Ja po prostu nie mam ich za co lubić. 95% tego tałatajstwa do
    seminarium poszła, żeby mieć czyste rączki. Mądrzą się na tematy rodziny,
    miłości itp. nie mając o tym pojęcia. Do tego są funkcjonariuszami obcego
    mocarstwa, tokując jednocześnie o patrotyźmie. Są pazerni na pieniądze,
    zaszczyty i władzę. Za co ich lubić? To już prędzej ci co ich lubią
    potrzebują pomocy. No bo ci co ich księża "lubią" to potrzebują jej na 100%.

  • 8. Data: 2010-09-12 17:17:54
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Nie lubisz księży i dajesz temu wyraz przy każdej się okazji.
    > To jest frustracja.

    Kościoła nie ma za co lubić i raczej ludzie, którzy dają temu wyraz, są godni
    pochwały niż na odwrót.
    No i nie bądź już taki moralizatorski;) Badania podobno dowodzą, że 95%
    meżczyzn (i pewnie taka sama ilość kobiet) zagląda na strony porno więc jest
    to nabardziej popularny rodzaj fotografii, jakby nie patrzeć.

    marek

  • 9. Data: 2010-09-12 18:02:16
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 12 Wrz, 19:17, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > meżczyzn (i pewnie taka sama ilość kobiet) zagląda na strony porno więc jest
    > to nabardziej popularny rodzaj fotografii, jakby nie patrzeć.

    Czy ta grupa staje sie przystania dla roznych dewiantow i ofiar
    przemocy seksualnej.
    Zalozyc prosze swoj zwiazek i tam narzekac na skrzywdzonych przez
    ksiezy , lekarzy, ojcow, matki, dozorcow, oraz kolezkow z wiezienia.
    StaM

  • 10. Data: 2010-09-12 18:09:52
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 12 Wrz, 20:02, StaM <q...@g...com> wrote:
> [...]

    > Zalozyc prosze swoj zwiazek i tam narzekac na "skrzywdzonych" przez
    > ksiezy , lekarzy, ojcow, matki, dozorcow, oraz kolezkow z wiezienia.

    ... a osobno do Pani pod peudonimem "marek augustynski" Zdjecia
    estsetyczny w formie
    i nie obrazajace rytualu malzenstwa sa do przyzjecia i nie wylewam
    zalow nad nimi tylko chetnie obejrze,
    bo ludzkie cialo jest piekne...czasami;)
    StaM