    Date: Mon, 04 Feb 2013 20:39:14 +0100
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: tak coś celebryckiego...
    <510925cd$1@news.home.net.pl> <kebjfs$abs$1@news.task.gda.pl>
    <510cee46$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <510cf1f9$1@news.home.net.pl>
    <510cf7da$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    <510ebaf1$1@news.home.net.pl>
    <510ed67a$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <510f5cf9$1@news.home.net.pl>
    <510f609c$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <510f6339$1@news.home.net.pl>
    <510f6666$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <510fc19c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <510fcc9b$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <510ffc7a$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <511000bc$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <51100a8a$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-02-04 20:22, Polak Catholic pisze:
    > Niekoniecznie, wypracowany majątek został sprzedany za niemałe
    > pieniądze, które powinny zasilić fundusz emerytalny. Zostały te środki
    > zmarnowane, część rozkradzione. Sprzedano wszystko co się tylko dało,
    > niektórzy porównują to do zachowania narkomana na głodzie. Kolejne
    > nieudolne rządy zadłużyły kraj na niespotykaną dotąd skalę. Ten dług
    > jest nie do spłacenia. Poza tym nie ma praktycznie przemysłu, produkcji,
    > jedynie trochę montowni bez myśli technicznej, patentów, innowacyjności.
    > Rozwinięte kraje pożyczyły nam trochę pieniędzy nie bezinteresownie,
> [...]

    No ale stało się. Już po pierogach.
    Zresztą... co za majątek - w większości to jakiś skansen był. A kwoty
    zgromadzone przez lata... przecież to żart, średnia pensja jeszcze 25
    lat temu to było kilkanaście dolarów...

    > . Jednak kupka, z której na dziadka
    >
    > Otwórz oczy i przestań obwiniać dziadków, że żyją i dostają na chleb, bo
    > emeryturą to trudno nazwać. Emerytury to mają kapelani wojskowi i im
    > podobni.

    A niby to nie są czyjeś dziadki? :) Zresztą, odbierz im to i bynajmniej,
    reszta nagle nie stanie się bogata.
    Nikomu nic nie chcę odbierać (znowu jakieś insynuacje wyprzedzające),
    jednakże najwyraźniej sporo was tu ma problemy z matematyką. Jak zabiorą
    mi osiem stówek na dziadka, to znaczy, że jakiś dziadek dostanie jakieś
    770zł (trzydzieści zatrzyma se zły zus). To jest głodowa kwota do
    przeżycia, ale każdy na DG pyszczy, że mu kradną. Czysta schizofrenia.

    > Czesto mówisz z sensem, a czasami takie brednie, że aż trudno uwierzyć,
    > że to ten sam człowiek.

    No nie ten sam, bo czasem zamiast intuicji używa kalkulatora.

    --
    pozdrawia Adam
    /wzór definiujący piękno: bierzesz całki z emteefa emacsem przez